bugün

uvjb

ilginçtir, yazdığı bilgi eksikliği içeren entrylere karşı verilen cevapları okumadığını anladığım yazardır, ya da öyle olmasını umduğum lakin okuyup anlamaması olasılığını es geçmek istiyorum. ne diyelim, okumak güzeldir.**

edit: umarım bir an önce farkına varır durumunun..çünkü gerçekten komik duruma düşmeye başladı..yaşına veriyor ve okumasını diliyoruz efenim..
© copyright 2005 - 2026