bugün

mahmutdesouza

nickaltımda bana boş, vasıfsız vs. demiş.
bir de üstüne ... eleman diye de hakaret etmiş. hahaha.

zamanla bir şekilde görüşleri değişecektir.
© copyright 2005 - 2026