bugün

noa lang

Okan yeterince değer vermiyor.
Yoksa sane'den dahi iyi.

Kiralık gelen aprilla ve boey'e kıyasla bonservis ödenmeye değer tek kiralık aldığımız adam bu.

Kalmalı.
© copyright 2005 - 2026