bugün

eksiden geldim

hakkında ben de şiir yazmazsam olur mu dediğim yazar kişisi.

g ecelerken sözlükte sol frame'i izleyeyim dedim,
e fendim bir yazar gördüm nickini biraz garipsedim.
l akin üzmek istemedim, yenidir, üstüne gitmeyelim.
d esem de kendi sözümü dinlemem, hadi bir kere de sesli düşüneyim;
i nsan neden alır böyle nick,
n e bu artistlik havan kime güzelim *.

d arılmak olmasın, nickim kötü diye ben biraz kompleksliyim.
e ee aldık bir kere bu nickten dönersem namerdim...

b ağlarda üzüm olur, iyi dinle sözüm olur,
a lırlar anahtarını, burada ekşi masal olur,
n e bakarsın sen bana benim sözüm yalan olur,
a ma yine de sen yaz bir entry damlaya damlaya göl olur.

m anyaklık sanmayasın, nickim kötü diye ben biraz kompleksliyim.
ı stırap çeksem de aldık bir kere bu nickten dönersem namerdim...

g elelim artık sonuca da ben biraz dinleneyim.
e kşiden mi geldin hele bir otur soluklan yeğenim,
l ider olmak zor iş, nickle olmaz bilelim.
d esem de sen beni yine de dinleme hele bir yaz görelim,
i şte sana bir soru;
n e iyi edip geldin, geldin de bana mı geldin?
© copyright 2005 - 2026