bugün

çekerek

Zamanında belediyenin işlettiği " şato" isimli bi kebapçı tarzı restauranta sahip olan ilçe.

Bi nevi kendin getir biz pişirelim ama salataya karışmayız onu siz kendiniz yapacaksınız yeri idi.

2 seneye yakın yaşadım la o ilçede.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026