bugün
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- göte giren şemsiye4
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- gana3
- hırvatistan5
- kolombiya6
- portekiz7
- ingiltere3
- japonya8
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- özbekistan5
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- isveç2
- hollanda2
- nasılsınız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- ırak3
- ekvador3
- fildişi sahili3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- suudi arabistan2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- almanya6
- paraguay3
- saraca finch house7
Manik atak geçirmemden sonra olan şey:
1 yıldır depresyondayım sözlük okulu falan boşverdim arkadaşlık sevgili gibi ilişkilerim yok. Kız arkadaşım nerdeyse olmadı bana çıkma teklifi gelen kızları saymayacağım bile, çok fazla kız arkadaşım olabilirdi ama travmalarım, sorunlar vs. Beni bu yola itti, morallerim çok bozuk. yarın bir işe gireceğim inşallah olur alacak çok şeyim var manik atağımda bütün paramı alkole yemeye içmeye harcadım. işten sonra sınava hazırlanacağım umarım her şey düşündügüm gibi gider bu döngüden kurtulurum artık. Normal bir hayat istemiyorum ama tek istediğim bir kız arkadaş ve para sorunu çekmemek hayatta başka hiçbir şey istemiyorum. Arada kesintisiz ağlama ataklarım geliyor öfke atakları yaşıyorum. Daha geçenlerde internetten oyun oynadığım bir arkadaş grubu buldum beni yılbaşı partisine şehir dışında eve davet ettiler ona bile kalkıp gidesim gelmedi. Evde bütün gün sigara içip müzik dinleyip film izliyorum. Tek isteğim bir kız arkadaş ve maddi sorun çekmemek ama ben kendi kendime her şeyi mahvettim ailem bilinçsiz hiç kimse bu çocuk ne yapıyorsun demedi. Bu yazıyı okuyup konuşmak isteyen varsa özelden yazsın durumu benim gibi vahim arkadaşlar ulaşsın.
1 yıldır depresyondayım sözlük okulu falan boşverdim arkadaşlık sevgili gibi ilişkilerim yok. Kız arkadaşım nerdeyse olmadı bana çıkma teklifi gelen kızları saymayacağım bile, çok fazla kız arkadaşım olabilirdi ama travmalarım, sorunlar vs. Beni bu yola itti, morallerim çok bozuk. yarın bir işe gireceğim inşallah olur alacak çok şeyim var manik atağımda bütün paramı alkole yemeye içmeye harcadım. işten sonra sınava hazırlanacağım umarım her şey düşündügüm gibi gider bu döngüden kurtulurum artık. Normal bir hayat istemiyorum ama tek istediğim bir kız arkadaş ve para sorunu çekmemek hayatta başka hiçbir şey istemiyorum. Arada kesintisiz ağlama ataklarım geliyor öfke atakları yaşıyorum. Daha geçenlerde internetten oyun oynadığım bir arkadaş grubu buldum beni yılbaşı partisine şehir dışında eve davet ettiler ona bile kalkıp gidesim gelmedi. Evde bütün gün sigara içip müzik dinleyip film izliyorum. Tek isteğim bir kız arkadaş ve maddi sorun çekmemek ama ben kendi kendime her şeyi mahvettim ailem bilinçsiz hiç kimse bu çocuk ne yapıyorsun demedi. Bu yazıyı okuyup konuşmak isteyen varsa özelden yazsın durumu benim gibi vahim arkadaşlar ulaşsın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar