bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- evagreen2
- yürüyüş flörtü3
- yazarların iyi olduğu konular9
- the saturdays2
- seri gizli artı oy veren melek7
- erleg han ile revani yemek2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- egay bey birader2
- kemalist dünya19
- bana dönmek istiyormuşsun2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- 26 haziran 20265
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- feminist sloganı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ktç abinin çaylak olması5
- ciguli kral3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- islam2
- ebu muhammed el culani4
- galatasaray lobisi11
- neden herkes evleniyor hala2
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- ingiliz aksanı6
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- artık şaşırmıyorum2
- birader yazar olmak13
günden güne bakış açımın iyiye doğru kaydığı riot games oyunu.
bu oyuna ilk başladığım zamanlarda bu oyuna karşı tutumlarım ve bakış açım zaten pek kötü değildi, ancak son zamanlarda oyuna iyice ısınmamla ve oynamayı öğrenmemle birlikte bakış açım daha da bir değişti. mesela ilk zamanlar sadece deathmatch oynayıp, 5 vs 5 özel yeteneklerle oynanan modları eleştirmiştim. ancak şuan 5 vs 5 modlarına alışıp, deatmatch'ten bile daha fazla oynamaya başladım. akıyor yani. özellikle kaliteli takıma denk gelirseniz. ayrıca mizah seviyesi yüksek bir grupsa, kadın erkek farketmeksizin karışık şekilde gırgır şamata bolca dönüyor, böylece oyun çekilebilir bir hal alıyor. hatta yaşı küçükler dışında, bir çok seviyeli, sıcakkanlı ve mütevazi insanlarla karşılaşmanız mümkün. ki bazılarıyla denk geldiğimizde halen daha grup kurup oynamaya devam etmekteyiz. yaşı küçüklerde de ben öyle aman aman seviyesiz insanlara rastlamadım, yani oyun oynamamı engellemiyorlar. rahatsız ediyorsalar da zaten direkt susturabiliyorum.
yalnız bu oyuna karşı birkaç eleştirim elbette olacak. tamam grafikler, tarz, müzikler, genel oynanış, seslendirme vs okey ama, o spray nedir arkadaş? bakın oyunculuk hayatım boyunca bir çok fps oyunu oynadım, şunu söylemeliyim ki valorant, şuana kadar oynadığım en rezalet spray'e sahip. hayır zaten hayvani şekilde taramıyorum, crosshair'im nokta, hatta neredeyse tek tek sıkıyorum ve silahı da sabit tutuyorum. sıktığım mermilerin biri anyaya, biri konyaya, biri uzaya, biri de ay'a gidiyor. gerçekten çok kötü ve garip bir silah tepmesine ve spray'lerine sahip. acilen düzeltilmeli diyeceğim ama, sanırım oyun çıktığından beri hiç değişmemiş. oyunun ilk çıktığı dönemlerde yazılan makalelerde de bu rezalet spray'i eleştirmişler. oyun çıkalı 3 yıl oldu, halen daha aynı. eğer bu oyun cs go ile kıyaslanacaksa, bu kıyasta cs go kesinlikle alır.
bir diğer eleştireceğim mevzu ise, oynayış kalitemi etkileyen, gereksiz ve saçma sapan yetenekler. ulan duvarın arkasındayım, adam bir şey atıyor ne olduğunu gram bilmiyorum halen daha öğrenme aşamasındayım. benim tüm canımı alıyor, oyun zevkimin içine sıçıyor. sonra bir yetenek daha var, etrafı tarıyor rakibin yerini saptıyor falan. abi aşırı gereksiz yetenekler. resmen hileyi oyuna getirmiş gibiler. abartılmamış, oynayış kalitesini yükselten, daha basic yetenekler bulunsaydı gerçekten daha iyi bir oynanış sunabilirdi valorant. ama tabi her şeye rağmen oyunda akıcılık var, bunda okeyiz.
maalesef bir eleştirim daha var. monitörlerde ki hz olayı. oyun her anlamda pay2win'den tamamen bağımsız olarak her şartta eşit olsa da, bu konuda sınıfta kalmakta maalesef. arkadaş benim monitörüm 60 hz, 140hz monitöre sahip olan insan benim içimden geçiyor. tamam burada oyunculuk kalitesinin rolü büyük, ancak bu konuda oyuncular asla eşit değil. adam saniyesinde beni mıhlıyor, bazen adamları görmüyorum bile ben. öldüğüm zaman, "aga nereden sıktı bu adam?" diyebiliyorum ister istemez. tabi şu hz olayında, yüksek hz alanların düşük hz alanları daha önceden gördüğü rivayeti ne kadar doğru bilemiyorum ama, kesinlikle ve kesinlikle etkisi olduğunu düşünüyorum ben de. bu konuda riot eşitlik sağlamalıydı bir şekilde. ama 2020 yılında çıkmış bir oyun, onlara da kızacak halim yok. zaten oyunda 60 hz ile oynayan azımsanmayacak kadar oyuncu var. hatta birtanesine denk geldim, adam 50 fps zar zor aldığını söylemişti.
onun dışında vanguard hile koruma sistemi aşırı iyi iş yapıyor. aylardır oynuyorum ve tek bir hileyle dahi karşılaşmadım. müzikleri zaten tek kelimeyle muazzam. bazılarını oyun dışında youtube'dan habire dinlemekteyim. seslendirmeler iyi, karakterlerin hareket animasyonları iyi, map'ler tek kelimeyle harika. icebox dışında tabi ona nedense bir ısınamadım gitti. genel itibariyle kaliteli çizilmiş map'ler var. silah animasyonları iyi, özellikle kurma kolunu çekiş anı. eğer parayı basabilirseniz silah skinleri de gayet iyi bla bla...
daha çok yönünden bahsederim bu oyunun da, yeter lan yoruldum!
bu oyuna ilk başladığım zamanlarda bu oyuna karşı tutumlarım ve bakış açım zaten pek kötü değildi, ancak son zamanlarda oyuna iyice ısınmamla ve oynamayı öğrenmemle birlikte bakış açım daha da bir değişti. mesela ilk zamanlar sadece deathmatch oynayıp, 5 vs 5 özel yeteneklerle oynanan modları eleştirmiştim. ancak şuan 5 vs 5 modlarına alışıp, deatmatch'ten bile daha fazla oynamaya başladım. akıyor yani. özellikle kaliteli takıma denk gelirseniz. ayrıca mizah seviyesi yüksek bir grupsa, kadın erkek farketmeksizin karışık şekilde gırgır şamata bolca dönüyor, böylece oyun çekilebilir bir hal alıyor. hatta yaşı küçükler dışında, bir çok seviyeli, sıcakkanlı ve mütevazi insanlarla karşılaşmanız mümkün. ki bazılarıyla denk geldiğimizde halen daha grup kurup oynamaya devam etmekteyiz. yaşı küçüklerde de ben öyle aman aman seviyesiz insanlara rastlamadım, yani oyun oynamamı engellemiyorlar. rahatsız ediyorsalar da zaten direkt susturabiliyorum.
yalnız bu oyuna karşı birkaç eleştirim elbette olacak. tamam grafikler, tarz, müzikler, genel oynanış, seslendirme vs okey ama, o spray nedir arkadaş? bakın oyunculuk hayatım boyunca bir çok fps oyunu oynadım, şunu söylemeliyim ki valorant, şuana kadar oynadığım en rezalet spray'e sahip. hayır zaten hayvani şekilde taramıyorum, crosshair'im nokta, hatta neredeyse tek tek sıkıyorum ve silahı da sabit tutuyorum. sıktığım mermilerin biri anyaya, biri konyaya, biri uzaya, biri de ay'a gidiyor. gerçekten çok kötü ve garip bir silah tepmesine ve spray'lerine sahip. acilen düzeltilmeli diyeceğim ama, sanırım oyun çıktığından beri hiç değişmemiş. oyunun ilk çıktığı dönemlerde yazılan makalelerde de bu rezalet spray'i eleştirmişler. oyun çıkalı 3 yıl oldu, halen daha aynı. eğer bu oyun cs go ile kıyaslanacaksa, bu kıyasta cs go kesinlikle alır.
bir diğer eleştireceğim mevzu ise, oynayış kalitemi etkileyen, gereksiz ve saçma sapan yetenekler. ulan duvarın arkasındayım, adam bir şey atıyor ne olduğunu gram bilmiyorum halen daha öğrenme aşamasındayım. benim tüm canımı alıyor, oyun zevkimin içine sıçıyor. sonra bir yetenek daha var, etrafı tarıyor rakibin yerini saptıyor falan. abi aşırı gereksiz yetenekler. resmen hileyi oyuna getirmiş gibiler. abartılmamış, oynayış kalitesini yükselten, daha basic yetenekler bulunsaydı gerçekten daha iyi bir oynanış sunabilirdi valorant. ama tabi her şeye rağmen oyunda akıcılık var, bunda okeyiz.
maalesef bir eleştirim daha var. monitörlerde ki hz olayı. oyun her anlamda pay2win'den tamamen bağımsız olarak her şartta eşit olsa da, bu konuda sınıfta kalmakta maalesef. arkadaş benim monitörüm 60 hz, 140hz monitöre sahip olan insan benim içimden geçiyor. tamam burada oyunculuk kalitesinin rolü büyük, ancak bu konuda oyuncular asla eşit değil. adam saniyesinde beni mıhlıyor, bazen adamları görmüyorum bile ben. öldüğüm zaman, "aga nereden sıktı bu adam?" diyebiliyorum ister istemez. tabi şu hz olayında, yüksek hz alanların düşük hz alanları daha önceden gördüğü rivayeti ne kadar doğru bilemiyorum ama, kesinlikle ve kesinlikle etkisi olduğunu düşünüyorum ben de. bu konuda riot eşitlik sağlamalıydı bir şekilde. ama 2020 yılında çıkmış bir oyun, onlara da kızacak halim yok. zaten oyunda 60 hz ile oynayan azımsanmayacak kadar oyuncu var. hatta birtanesine denk geldim, adam 50 fps zar zor aldığını söylemişti.
onun dışında vanguard hile koruma sistemi aşırı iyi iş yapıyor. aylardır oynuyorum ve tek bir hileyle dahi karşılaşmadım. müzikleri zaten tek kelimeyle muazzam. bazılarını oyun dışında youtube'dan habire dinlemekteyim. seslendirmeler iyi, karakterlerin hareket animasyonları iyi, map'ler tek kelimeyle harika. icebox dışında tabi ona nedense bir ısınamadım gitti. genel itibariyle kaliteli çizilmiş map'ler var. silah animasyonları iyi, özellikle kurma kolunu çekiş anı. eğer parayı basabilirseniz silah skinleri de gayet iyi bla bla...
daha çok yönünden bahsederim bu oyunun da, yeter lan yoruldum!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar