bugün

boza

artık marketlerde de bulunabilen kış içeceği. son 2-3 kıştır arada bir bir şişe alıp akşamları içiyorum. ha çok da bayılarak içtiğim bir tat değil, ama arada bir olunca çeşni katıyor işte.
© copyright 2005 - 2026