bugün

peniselin

abercrombie and fitch hakkında dediklerine birebir katıldıgım yazar. herkesin üstünde cakmalarını gormekten gına gelmişti, o entryde de onu belirtmiş, gereksiz yere üstüne gidildigini dusunuyorum.

ama tabi aykırı olanın dıslandıgı bir toplumda gayet dogal bu.

hosgeldin sözlüge.*
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026