bugün

melevan

nick altı ziyaretleri hiç hoş olmayan milletin işine burnunu sokan yazar...

gelmiş akıl veriyor arkadaşlar özel mesaj diye bir şey var. gidin orada sohbet edin diyor..
hepimizin görmesini istiyorsunuz. size acıyorum filan diye zırvalıyor.
bazı arkadaşların özel mesaj alımı kapalı olduğu için böyle cevap veriyoruz deyince de
illa entry girmen gerekmez, entryler için yorum kısmı bulunuyor oraya yorum girersin demiş..

girdiğim entry altına şöyle bir yorum atmış keyfimin kahyası,

''bak böyle yazacaksın yorum kısmı var. dm kapalıysa da yazmayacaksın dramaya gerek yok''

bence sen dalgana bak kardeşim. ister entari döşerim ister yorum girerim. rahatsız olduysan bakmazsın. donuzlarsın.
yorumluk entari var, entarilik entari var bana göre. hadi yolun açık olsun.
© copyright 2005 - 2026