bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
bu kadar karşı çıkılması aslen toplumun zeka seviyesi hakkında bir önizlenim veren insandır. hayır, "niye karşı çıkıyorsunuz canım" düşüncesi yüzünden demiyorum bunu. lütfen okuyun:
kolpacıları(ortamcıları) ve aslen şüpheci olup agnostizmin ne olduğunu bile bilmeden kendini ateist olarak tanımlayanları dışında, kişisel gözlemlere dayanarak diyebilirim ki, bilimsel verilerin "teist gruplaşmalar" tarafından tahrif edilmesi veya yanlış aktarılması olaylarının da ateist olma nedenleri içinde bulunduğu halde, çoğunluğu, teistlerin daima öne sürdükleri düzen ve "mükemmeliyet"(kime göre neye göre) denilen kavramı sorgulayarak şu anki konumlarına gelmiştir(felsefi nedenlerle yani). zannedersem yobaz şürekanın da bu konuyla(mükemmel düzen, "görmez misiniz ki" vs vs) ilgili sorgulamalara karşı çıkmasının nedeni de budur. yani, eğer farklı şekilde bir evrimleşme sürecine uğrasaydı şu anki canlılar(ve doğal olarak da insanlar), veya eğer evrendeki fizik kanunları farklı olsaydı, veya evren şu an bildiğimiz hiç bir şeyle alakalı olmasaydı(başka bir evren veyahut), ve eğer içinde "akıllı yaşam" oluşsaydı, o zaman o canlıların bir kısmının bunun mükemmel düzen(veya sadece düzen) olduğuna inanacağını düşünen kişilerdir diyebiliriz. anlayacağınız, koşullar farklı olsaydı o farklı koşullar mükemmel olarak algılanacaktı bir kesim tarafından. bütün bu veriler ışığında diyebiliriz ki, mükemmeliyet kavramının bir argüman bile olamayacağını anlamış, akabinde bir tanrının olma ihtimalini bile saçma bulan insanlardır ateistler. şimdi gelelim zeka seviyesi konusuna: aslen buradan çıkarabileceğimiz gayet ironik tespit, akıllı adamı ateist yapan kişilerin bizzat teistler olduğudur. sevgili kendini sorgulanamaz olarak gören teist(tüm inançlı insanlara bir lafım yoktur, dikkat ediniz), eğer sen adama o saçma-s.kindirik argümanlarınla bombardıman yapmasaydın, adam bunu sorgulamayacaktı bile! sorgulayanların sayısı da bir elin parmaklarını geçmeyecekti. ne güzel, kardeş kardeş geçinecektiniz. ama siz naaptınız? yıllarca müslümana müslüman propogandası, yıllarca verileri tahrif ve toplumu diğer toplumlardan soyutlama programları yürüttünüz o kapalı kutularınızda. e tabii, o kutudan çıkan adamın senin anlattığından farklı bir şeyler görmesi(ki gayet olağandır zira kutunun çevresini sen dahi bilmiyorsun, sadece kültüründen gelen ve nesilden nesile aktarılan söylevleri adama mutlak doğru diye empoze ediyorsun. ama araştırmaya tenezzül bile etmemişsin, tenezzül edenlerin verilerini kaideye bile almamışsın, aldıysan işine gelenleri bir kenara koyup işine gelmeyenleri tahrif etmişsin) durumu adamı ateist yapan yegane olgudur. yani eğer biraz sessiz dursaydın, bugün seni fecii huzursuz eden bu ihtilafı yaşamıyor olurdun. işte bu yüzden, aslen düşmanını sen yarattın, inancın gereği allah'ın sıfatlarından biri de el-adil değil miydi?(müslümansan... başka bir din de olabilir tabii, genelde tanrı adaletlidir dini inançlarda) evet, buna inanıyorsun. o zaman "bu adam cehenneme girecehhh!" demeden önce kendi yaptığına bir baksan iyi olur. senin açından söylüyorum(eğer samimiysen) zira "atayız atayız bu aha zındıh!" dediğin adamı veya konvansiyonel bir şeye/dine inanmayan adamı ırgalamıyor bundan ötesi.
kolpacıları(ortamcıları) ve aslen şüpheci olup agnostizmin ne olduğunu bile bilmeden kendini ateist olarak tanımlayanları dışında, kişisel gözlemlere dayanarak diyebilirim ki, bilimsel verilerin "teist gruplaşmalar" tarafından tahrif edilmesi veya yanlış aktarılması olaylarının da ateist olma nedenleri içinde bulunduğu halde, çoğunluğu, teistlerin daima öne sürdükleri düzen ve "mükemmeliyet"(kime göre neye göre) denilen kavramı sorgulayarak şu anki konumlarına gelmiştir(felsefi nedenlerle yani). zannedersem yobaz şürekanın da bu konuyla(mükemmel düzen, "görmez misiniz ki" vs vs) ilgili sorgulamalara karşı çıkmasının nedeni de budur. yani, eğer farklı şekilde bir evrimleşme sürecine uğrasaydı şu anki canlılar(ve doğal olarak da insanlar), veya eğer evrendeki fizik kanunları farklı olsaydı, veya evren şu an bildiğimiz hiç bir şeyle alakalı olmasaydı(başka bir evren veyahut), ve eğer içinde "akıllı yaşam" oluşsaydı, o zaman o canlıların bir kısmının bunun mükemmel düzen(veya sadece düzen) olduğuna inanacağını düşünen kişilerdir diyebiliriz. anlayacağınız, koşullar farklı olsaydı o farklı koşullar mükemmel olarak algılanacaktı bir kesim tarafından. bütün bu veriler ışığında diyebiliriz ki, mükemmeliyet kavramının bir argüman bile olamayacağını anlamış, akabinde bir tanrının olma ihtimalini bile saçma bulan insanlardır ateistler. şimdi gelelim zeka seviyesi konusuna: aslen buradan çıkarabileceğimiz gayet ironik tespit, akıllı adamı ateist yapan kişilerin bizzat teistler olduğudur. sevgili kendini sorgulanamaz olarak gören teist(tüm inançlı insanlara bir lafım yoktur, dikkat ediniz), eğer sen adama o saçma-s.kindirik argümanlarınla bombardıman yapmasaydın, adam bunu sorgulamayacaktı bile! sorgulayanların sayısı da bir elin parmaklarını geçmeyecekti. ne güzel, kardeş kardeş geçinecektiniz. ama siz naaptınız? yıllarca müslümana müslüman propogandası, yıllarca verileri tahrif ve toplumu diğer toplumlardan soyutlama programları yürüttünüz o kapalı kutularınızda. e tabii, o kutudan çıkan adamın senin anlattığından farklı bir şeyler görmesi(ki gayet olağandır zira kutunun çevresini sen dahi bilmiyorsun, sadece kültüründen gelen ve nesilden nesile aktarılan söylevleri adama mutlak doğru diye empoze ediyorsun. ama araştırmaya tenezzül bile etmemişsin, tenezzül edenlerin verilerini kaideye bile almamışsın, aldıysan işine gelenleri bir kenara koyup işine gelmeyenleri tahrif etmişsin) durumu adamı ateist yapan yegane olgudur. yani eğer biraz sessiz dursaydın, bugün seni fecii huzursuz eden bu ihtilafı yaşamıyor olurdun. işte bu yüzden, aslen düşmanını sen yarattın, inancın gereği allah'ın sıfatlarından biri de el-adil değil miydi?(müslümansan... başka bir din de olabilir tabii, genelde tanrı adaletlidir dini inançlarda) evet, buna inanıyorsun. o zaman "bu adam cehenneme girecehhh!" demeden önce kendi yaptığına bir baksan iyi olur. senin açından söylüyorum(eğer samimiysen) zira "atayız atayız bu aha zındıh!" dediğin adamı veya konvansiyonel bir şeye/dine inanmayan adamı ırgalamıyor bundan ötesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar