deizm

Dezim şudur diyebiliriz aslında, Ben dinlere inanmıyorum, Dinler bence insan uydurması ama bu evreni birisi yaratmış olmalı yani Big-Bang varsa Big-Bang'i birisinin patlatmış olması lazım, resmin ressamı vardır mantığıyla.
© copyright 2005 - 2026