bugün

sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

türkçe'de bağlaç olan -de/-da ve şey ayrı yazılır . türkçe öğretmenlerinize de buradan saygılarımı iletiyorum ... hayırlı bayramlar .
© copyright 2005 - 2026