bugün

stephen king

Filmi çekilmiş kitapları okuyun ama fillmleri izlemeyin diyebilirim. Gerçi ben hiç bir kitabın filminin kitabın seviyesine ulaşacağını düşünmüyorum.

Stephen King - Yaratık
Dan Brown - Melekler ve Şeytanlar.
Bunlar benim örneklerim.

Kara Kule serisinin 4.kitabını bitirdim. Son üç kitabın siparişini verdim. Bir film o kadar duygu ve hikayeyi yansıtmaz. Hikâye güzel. Bundan sonraki hedefim (bkz: game of thrones).
Belki sonra Jean Christoph Grangé'in kitaplarına dönüş yaparım. Ölü ruhlar ormanını merak ediyorum.
© copyright 2005 - 2026