bugün

iyesta

fss, merak etme. ben şikayette bulundum, senin hakkında ama. "entry başlığın sözlük içi durumu ile ilgili" ve "forum chat tarzı entry" sebebiyle.

bilyorum, o sahte yapmacık yazılarına cevap vermediğim için delleniyor bulaşmak için can atıyorsun, farkındayım. al işte başardın. kaale alıp sana cevap verdim. mutlu musun? evet.
© copyright 2005 - 2026