bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- birader yazar olmak13
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- amerika birleşik devletleri7
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- türkiye9
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 26 haziran 20264
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- egay sucukcu birader2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
izlediğim en iyi marvel filminin captain america winter soldier olduğunu düşünüyordum. kaldı ki winter soldier filmi süper kahraman filmi olmanın yanında çok başarılı bir aksiyon filmiydi. ama infinity war belli açılardan değerlendirince kendini daha fazla etkileyici bir şekle büründürüyor.
bu captain america'nın başarılı olan son iki filminin yönetmenlerinden çıkan infinity war'ı film olarak değerlendirecek olursak bir araya getiriş ve akıcılık açısından bu film en iyi marvel filmi olduğu kesin. bundan önce çekilmiş bütün filmlerin amacı bu filmdi. bütün filmler bu filmde olacak olana hazırlamışlardı bizi. önceki filmlerde tanıtılmış karakterleri başarılı bir şekilde bir araya getirip onları tanıtmaya vakit harcamadı.
--spoiler--
bu filmin diğer marvel filmlerinden farkı filmin başsrolünün ve kazananının kötü karakter olan thanos olması. zaten neredeyse tek tanıttığı karakterin o olduğunu gördük filmde. amacı için en sevdiği varlık olan kızından bile vazgeçebilecek bir babanın(üvey de olsa baba) öyküsüydü. diğer tarafta ona engel olmaya çalışan kahramanlar topluluğu vardı.
şöyle olsaydı böyle olsaydı deyip filmi eleştirebiliriz. ama filmin nasıl bir sonuca bağlanması gerektiğini düşününce bunlar gereksiz geliyor.
evet tony eldiveni çıkartacakları sırada star lord'u vurabilirdi, evet gamora sırrı vermeden önce kendini öldürebilirdi, evet korumaya yemin edilen ama sonuçta thanos'un eline geçen zaman taşı yokedilebilirdi. thor artizlik yapayım da bir son söz söyleyim demeyip thanos'un kafasına nişan alabilirdi. ama filmin bu şekilde olması gerekiyordu.
--spoiler--
bir sonraki film için. şimdi merak ve heyecanla bekliyoruz önce captain marvel'ı sonra da avengers endgame'i.
edit: Spoiler düzenlemesi
bu captain america'nın başarılı olan son iki filminin yönetmenlerinden çıkan infinity war'ı film olarak değerlendirecek olursak bir araya getiriş ve akıcılık açısından bu film en iyi marvel filmi olduğu kesin. bundan önce çekilmiş bütün filmlerin amacı bu filmdi. bütün filmler bu filmde olacak olana hazırlamışlardı bizi. önceki filmlerde tanıtılmış karakterleri başarılı bir şekilde bir araya getirip onları tanıtmaya vakit harcamadı.
--spoiler--
bu filmin diğer marvel filmlerinden farkı filmin başsrolünün ve kazananının kötü karakter olan thanos olması. zaten neredeyse tek tanıttığı karakterin o olduğunu gördük filmde. amacı için en sevdiği varlık olan kızından bile vazgeçebilecek bir babanın(üvey de olsa baba) öyküsüydü. diğer tarafta ona engel olmaya çalışan kahramanlar topluluğu vardı.
şöyle olsaydı böyle olsaydı deyip filmi eleştirebiliriz. ama filmin nasıl bir sonuca bağlanması gerektiğini düşününce bunlar gereksiz geliyor.
evet tony eldiveni çıkartacakları sırada star lord'u vurabilirdi, evet gamora sırrı vermeden önce kendini öldürebilirdi, evet korumaya yemin edilen ama sonuçta thanos'un eline geçen zaman taşı yokedilebilirdi. thor artizlik yapayım da bir son söz söyleyim demeyip thanos'un kafasına nişan alabilirdi. ama filmin bu şekilde olması gerekiyordu.
--spoiler--
bir sonraki film için. şimdi merak ve heyecanla bekliyoruz önce captain marvel'ı sonra da avengers endgame'i.
edit: Spoiler düzenlemesi
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar