ateist

ne olursa olsun saygı duyulması gereken kişi. benimde bir ateist arkadaşım vardı evet. ama arkadaşım asla insanların inandığı dine küfür etmezdi. yani gidip ateistlere dinsizler, kitapsızlar diye sövmek saçmadır. belkide ilerleyen zamanlarda kendi içine yeniden doğar allah sevgisi bilinmez.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026