bugün

paranoid

Megadeth coverı en az orjinali kadar iyidir ama Tony iommi'nin solosu ve Ozzy'nin vokali başkadır. Black Sabbath'ın en iyi şarkısıdır benim için.
© copyright 2005 - 2026