bugün

ankara

nedense burda herkesin devletle bir alakası vardır. hiç yoksa emekli maaşı alıyordur. sanırım istanbul'dan ön önemli farkı bu. ayrıca sendikaların ve lojmanların önündeki jipler beni hep şaşırtmıştır.
© copyright 2005 - 2026