bugün

leblebi

geçen belgeselini izlediğim kuruyemiş. bunu külün içinde kavuruyorlarmış ya zor gözüküyordu yapımı. çiğnerken ağızda ısınır insanın dilini yakar kaşındırır bi acayip eder hiç sevmem
© copyright 2005 - 2026