gece dergi

nihayet 3. sayısı elime geçmiş dergi. her geçen gün daha da iyiye gidiyor.

bir de şu "aldığımız nefes melankoli be aga, yalnızız be, özlüyoruz be" tarzı yazılara yer vermedikleri gün daha da iyi olacaklar.
© copyright 2005 - 2026