moderasyon

yazarları yoran şey. aslında başlığa 20 25 satırlık bir şeyler girdim sözlük ve sorunlarıyla ilgili ama zaten umursamayacaklarını düşünüp sildim demin.

burdan son dönemde hatrı sayılır derecede soğudum; bir süre kafa izni alacağım, belki geldiğimde düzelmiş olur..

haydi görüşürüz ulusözlük ahalisi.
© copyright 2005 - 2026