bugün

yaşamak

şu sıralar aklımı sürekli kurculayan düşünce. yapacağımdan değil , yapamam zaten belli olur mu orasınıda bilmiyorum.

hayattan hiç bir beklentim yok. bir hayalim , bir hedefim yok.

iyi bir üniversitenin kıytırık sayılabilecek zor bir bölümde okuyorum. derslerden bir beklentim yok , zaten geçebildiğim derste yok , kısaca para yemekten başka yaptığım hiçbir şey yok.

akşama kadar yatıp , akşam çay kahve hayat böyle geçiyor. içiyorum sıçıyorum para harcıyorum. mezun olduğumda iş bulabilceğimin garantisi yok.

yakın 2-3 arkadaşım dışında muhabbet ettiğim yine kimse yok. sevgili desen hak getire.

düşünsenize zevk alarak yaptığım tek şey uludağ sözlük'e girip entri okumak ve yazmak.
© copyright 2005 - 2026