bugün

ankara

Çok ama çok sevdiğim şehirdir.Şehrin en güzel olduğu zamanlar kış ve sonbahardır.Ayrıca artık 2019da melih gökçeğin kalacağını zannetmiyorum.
© copyright 2005 - 2026