ankara

90'lı yılların başına kadar belkide türkiyedeki en düzenli ve temiz şehirdi.belki hiçbir halt yoktu yine ama yaşanıyordu zira insanı düzgün ve alanı düzenli idi.sonra 94'ten filan sonra ne olduysa şehrin bildiğin boku çıktı ve barzo cennetine döndü.hem birşeye yaramaz hemde yaşanmaz bir şehir ankara şu an.
© copyright 2005 - 2026