bugün

outlast

sanırsam ikinci bölümdeyim, beyler jeneratörler iptal oldu açmaya gidiyorum sürekli bi dayı üstüme atlıyor kafama vuruyor filan, nasıl kurtulacam bu adamdan.

edit: eyvallah , yatakların altından çıkmam bundan sonra.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026