bugün

konya metrosu

konya halkı tarafından şu sayfada görüldüğü kadarıyla umut kesilmiş belli ki.

https://m.facebook.com/ko...15454899/?type=3&fs=5

geçenlerde de yine bir konyalı arkadaşım sırf bu sebepten bile hayır verebileceğini iddia etti. adamlar kalelerini bile kandırıyor amk. metro hayali suya düşmüş...
© copyright 2005 - 2026