bugün

spider man 2

bu kadar az entry yazılmasına şaşırmadığım başarısız film. bir kere sadece doc ock ile koca filmi çekiyorsunuz, sonra adamı 5 dk içinde harcayıp bitiriyorsunuz. dövüş sahneleri falan güzel ama fazla da dolduramamışlar bence. tren üzerindeki kavga ve new goblin olayı dışında kayda değer bişey yok.
© copyright 2005 - 2026