bugün

bursa

Kaplıkaya civarından terminale gitmek için 1.5 saat önce yola çıkmama rağmen anlamsız trafiği yüzünden 16:00 otobüsünü kaçıracağım sanırım. Saygılar recep altepe bey.
© copyright 2005 - 2026