bugün

laravel

(bkz: taylor otwell) in kafasina göre versiyon çıkarttığı tek adam yönetimindeki framework

2. ve 3. versiyonda (bkz: community) yaratıp daha sonra paso güncelleme vererek 2. ve 3. ile yazıılan bütün uygulamaları legacy bırakmış framework.

3.versiyonu benim için çok güzeldi. sonra 4 geldi. ne olduğunu anlamadan 5 falan geldi. her güncelleme de tabiki directory structure değişti. üstüne üstelik backward compatibility yoktu.

bu şekilde soğudum laravelde.
© copyright 2005 - 2026