bugün

lars ulrich

bu adamın vuruşlarından mıdır, tekniğinden midir, yeteneginden midir, davul setinin kalitesinden yada farklı bir özelliginden midir? bilmiyorum ama o davuldan çıkan sesi başka hic bir gruptan, davulcudan yada davuldan duyamadım.

kişisel not: bass davulundan çıkan o kelimelerle tarif edilmeyecek şipidik şipik sesin hastasıyım... dedigimi anlamak icin lütfen 'The Outlaw Torn', 'loverman' yada 'fixxxer' dinleyin...
© copyright 2005 - 2026