bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- aşure2
- dinleri masonlar kontrol ediyor3
- kemalistler5
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- anne schedeen2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- zippo2
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- venezuela4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- kadınlara gereksiz yüklenilmesi2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- yazarların imza parfümleri14
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kes lan mal2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- am okşama4
- evde kaş bıyık alımı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- vajinizm3
- kadir mısıroğlu'nun soyu2
- bir insanı sevmek12
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- 2026 dünya kupası22
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- güzel huylu kezo4
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- daveigh chase3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- anın fotoğrafı3
- tramer kaydı olan kız4
- dünya11
öncelikle değinmeliyim ki bu bir uçak giyim virali değildir. Kendilerinden 17 ekim 2015 tarihinde, hastanede benim doktor olduğumu gösterebilmem için muhtaç olduğum renkli önlüklerden sipariş ettim. Daha önceleri de sipariş verdiğim olmuştu, ve yine aynı sıkıntıyı yaşatmışlardı bana. Kendilerine hiç üşenmeden bir e-mail atarak yaşanan sıkıntıyı bildirmiştim. Görüyorum ki değişen bir şey olmamış.
1)Kardeşim, e-ticaret denen olayda satış işlemini gerçekleştirdikten sonra müşteriye bir kargo takip numarası vermelisiniz ya. Uykularım kaçıyor benim, kargoma ne oldu, dur bi bakayım şimdi nerede, dur şimdi de bakayım kargom uyumuş mu yemeğini yemiş mi...Ama sağolsunlar o kargo eve gelene kadar yüreğim ağzımda benim, söyleyin bana kardeşlerim; siz hiç ''kargo eve gelir de evde olmazsam, geri götürürler kargomu o zaman ben ne bok yerim'' kaygısını taşıdınız mı? işte bunun için o kargo takip numarasını müşterisiyle paylaşmayan uçak giyime kırgınım...
2)Nasıl bir kafanın ürünü olarak aras kargo ile çalışırsınız? En son gelen kargomu gidip şubesinden almak zorunda kaldım, kargo dağıtım elemanı dairemin önüne kadar gelmesine rağmen. Kargocu elemanın söylediği ifade aynen şu: 'abi araçta yer kalmadı biz de senin kargonu bugünlük şubede bıraktık, yarın getiricez inşallah'' Lan çekilişle tır kazandım da sığdıramadınız mı pikabınıza şuncacık şeyi. Sinirlenmekte haksız mıyım azizim, olmaz ama böyle.
edit: Konu doktor düşmanı turnusolu olmuş. Yıllardır süren düzenli ve seviyeli bir ilişkimin olduğunu söyleyeyim de, sözlükten kız düşürebileceğine dair umudunu koruyan kardeşlerimizin yüreğine su serpelim. Ben rakibiniz değilim gençler rahat olun.
(bkz: genç abazalar rahatsız)
edit 2) Allah kimseyi aynı başlığa defalarca entry girerek espri kasacak kadar ezik bir duruma düşürmesin.Bi de profil resminin bana ait olduğunu düşünen saf arkadaşlarımız var aramızda biliyor musunuz? Kaç yaşındasın lan kaç yaşındasın sen dal yaprak? internet bağlatır bağlatmaz sözlüğe mi üye oldun?
1)Kardeşim, e-ticaret denen olayda satış işlemini gerçekleştirdikten sonra müşteriye bir kargo takip numarası vermelisiniz ya. Uykularım kaçıyor benim, kargoma ne oldu, dur bi bakayım şimdi nerede, dur şimdi de bakayım kargom uyumuş mu yemeğini yemiş mi...Ama sağolsunlar o kargo eve gelene kadar yüreğim ağzımda benim, söyleyin bana kardeşlerim; siz hiç ''kargo eve gelir de evde olmazsam, geri götürürler kargomu o zaman ben ne bok yerim'' kaygısını taşıdınız mı? işte bunun için o kargo takip numarasını müşterisiyle paylaşmayan uçak giyime kırgınım...
2)Nasıl bir kafanın ürünü olarak aras kargo ile çalışırsınız? En son gelen kargomu gidip şubesinden almak zorunda kaldım, kargo dağıtım elemanı dairemin önüne kadar gelmesine rağmen. Kargocu elemanın söylediği ifade aynen şu: 'abi araçta yer kalmadı biz de senin kargonu bugünlük şubede bıraktık, yarın getiricez inşallah'' Lan çekilişle tır kazandım da sığdıramadınız mı pikabınıza şuncacık şeyi. Sinirlenmekte haksız mıyım azizim, olmaz ama böyle.
edit: Konu doktor düşmanı turnusolu olmuş. Yıllardır süren düzenli ve seviyeli bir ilişkimin olduğunu söyleyeyim de, sözlükten kız düşürebileceğine dair umudunu koruyan kardeşlerimizin yüreğine su serpelim. Ben rakibiniz değilim gençler rahat olun.
(bkz: genç abazalar rahatsız)
edit 2) Allah kimseyi aynı başlığa defalarca entry girerek espri kasacak kadar ezik bir duruma düşürmesin.Bi de profil resminin bana ait olduğunu düşünen saf arkadaşlarımız var aramızda biliyor musunuz? Kaç yaşındasın lan kaç yaşındasın sen dal yaprak? internet bağlatır bağlatmaz sözlüğe mi üye oldun?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar