bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- clydeless bonnie2
- bay melahel d erectotales2
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- krista allen2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- kemal kılıçdaroğlu9
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ikinci el elbise giymek2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- 2026 dünya kupası17
- pazar günü aktiviteleri4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- nervio'nun memleketi3
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kulak arkasını keselemek3
bir adet çok şey yazılası ama yazılırsa gg olası bir insanın yönettiği şehir.
bu bilmem ne yaptığımın şehrinde örnek vermek gerekirse batıkent'ten eskişehir yoluna işi gücü için evden çıkan birisi tam anlamıyla sıçar. önce eskişehir yolu ile bir sikim alakası olmayan kızılay'a gider. oradan tekrar metroya biner ve ebesinin amı gibi bir toplu taşıma cefası çeker. toplu derken bayağı toplu bu arada.
ayrıca bu bilmem ne yaptığımın şehrinde daha önceden var olmuş ve çok da güzel olan üniversitelere giden semt servisleri hiç kimsenin anlamlandıramadığı bir sebeple kaldırılmıştır. örneğin beytepe'ye giden bir öğrenci tam anlamıyla sıçış geçirir. okulun kapısında otostop durursa güzeldir, duramazsa gg.
bir başka siktiğimin şeyi ise bazı otobüslerin metro açıldığı için kaldırılmasıdır. bu cümleden otobüslere gerek olmadığı, metronun toplu taşımada yeterli olduğu anlaşılmaktadır. ama bok anlaşılmaktadır. metroda her gün akraba olan insanları görmeyen bazı ne yazsam gg olacak insanlar yüzünden sikimsonik bir metro yetmiyormuş gibi sikimsonik bir akraba olma olayı var. hele hele kapılar açıldığında metrodan inen insanları beklemeyen ne yazsam gg olacak ankara insanları varken bütün hepsi birleşip katmerli kadayıf oluyor.
son olarak, bazılarının işine geldiğinde avrupa ülkesi sayılıyoruz ya. bir avrupa ülkesinin başkentinde hayat 23.30'da biter mi sorusu çıkıyor oraya. çok ilginçtir ama evet, bitiyor. bitiyor, çünkü ne yazsam gg olcak bir kişi ulaşımı bitiriyor.
fakkin' summary,
çok fazla insan var yazınca gg olcak la. hangi birine yazıp hangi birinden gg yiyelim şimdi? o yüzden fuck off.
bu bilmem ne yaptığımın şehrinde örnek vermek gerekirse batıkent'ten eskişehir yoluna işi gücü için evden çıkan birisi tam anlamıyla sıçar. önce eskişehir yolu ile bir sikim alakası olmayan kızılay'a gider. oradan tekrar metroya biner ve ebesinin amı gibi bir toplu taşıma cefası çeker. toplu derken bayağı toplu bu arada.
ayrıca bu bilmem ne yaptığımın şehrinde daha önceden var olmuş ve çok da güzel olan üniversitelere giden semt servisleri hiç kimsenin anlamlandıramadığı bir sebeple kaldırılmıştır. örneğin beytepe'ye giden bir öğrenci tam anlamıyla sıçış geçirir. okulun kapısında otostop durursa güzeldir, duramazsa gg.
bir başka siktiğimin şeyi ise bazı otobüslerin metro açıldığı için kaldırılmasıdır. bu cümleden otobüslere gerek olmadığı, metronun toplu taşımada yeterli olduğu anlaşılmaktadır. ama bok anlaşılmaktadır. metroda her gün akraba olan insanları görmeyen bazı ne yazsam gg olacak insanlar yüzünden sikimsonik bir metro yetmiyormuş gibi sikimsonik bir akraba olma olayı var. hele hele kapılar açıldığında metrodan inen insanları beklemeyen ne yazsam gg olacak ankara insanları varken bütün hepsi birleşip katmerli kadayıf oluyor.
son olarak, bazılarının işine geldiğinde avrupa ülkesi sayılıyoruz ya. bir avrupa ülkesinin başkentinde hayat 23.30'da biter mi sorusu çıkıyor oraya. çok ilginçtir ama evet, bitiyor. bitiyor, çünkü ne yazsam gg olcak bir kişi ulaşımı bitiriyor.
fakkin' summary,
çok fazla insan var yazınca gg olcak la. hangi birine yazıp hangi birinden gg yiyelim şimdi? o yüzden fuck off.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar