bugün

fear the walking dead

ilk bölüm tahmin ettiğim gibi sıkıcıydı. beğenmeyenlerin beklentisi neydi acaba. tıpkı walking dead gibi ilk bölümlerinin sıkıcı olması doğal. sezon sonuna doğru açılacağını düşünüyorum.
© copyright 2005 - 2026