bir derdim var yaşanmışlıkları

no: #106052
üye: kukla

kukla: abi size işim düştü. shakhtar feneri elerse götüme kumanda sokarım diye başlık açtım. abi nolurr o başlığı silin. ben silersem kukla korktu kaçtı derler. bi anlık gaflete düştüm. ne bok yicemi bilmiyorum, silin lütfen.

moderatör : sayın kukla, bu söylediğinizi yapmamız söz konusu dahi olamaz. zira diğer yazarlar da entry girmiş. onlara haksızlık olur.

kukla : ya siktir edin o ibneleri. hepsi götümü görmek için sıraya girdiler. yılların hatırı olmalı diye düşünüyorum. bir güzellik sadece.

moderatör : biz de merak etmiyor değiliz sayın yazar.

kukla : neyi?

moderatör : işte onu buraya yazamıyoruz .

kukla : lan delirtmeyin adamı. çaylak yapın o zaman. 2 hafta verin herkes unutacaktır.

moderatör : şu an bize küfür etseniz bile bunu yapamayız :')

kukla : jully sensin dimi bu. intikam alıyorsun dimi lan?

moderatör : kim olduğumuzun önemi yok sayın kukla ve akşam shaktar yense bile pek de üzülmüş sayılmayacağız.

kukla : olum sen nasıl moderatörsün lan. mahsus mu yapıyorsun.

moderatör : çok merak ediyoruz sayın kukla ':)

kukla : lan sizin kapınızı çalanda kabahat. kafayı yemişsiniz iyice. fener yenerse sorarım ama

moderatör : cevaplamayız :')

kukla: gıcıksınız lan. valla bak.

moderatör : ehehehe :')

kapalı-kapatıldı.
© copyright 2005 - 2026