bugün

trileçe

Ben yapmistim cok guzel de olduu. Oyy olsa da yesek.
Tabi iftarda.
Tanim:sutlu tatlidir. Serbetsizdir ustunde jole vardir. Bu jole olmasa da olurdur.
© copyright 2005 - 2026