bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı5
- dont fuck with me tony4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- lip balm kullanan erkek4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- nofap5
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar4
- tarot falına inanan salak8
- kadınlar neden aldatır16
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- devşirmelik makamı13
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- lionel messi11
- hoşçakal leyla2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- ithal et3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- fransız arabaları3
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
komşumuz fatma teyze.
komşumuz fatma teyze evimizin tam karşısında oturan cadı bi karı. yani benim için öyle. ramazan ayı geldikçe o aklıma gelir. sinir oluyorum kadına...
yaş 15 hacı abi, tüm aile oruç tutuyor ama ben ne ateistim, ne budist, ne de satanist, sadece dirayetsizim. aşırı dirayetsizim hem.
sevgili abim gün boyu böreklerden, mantıdan, dolmalardan falan bahsedip beni sinir ediyor. aslında şöyle bakıyorum da her şeye sinir oluyorum o dönem. ergenliğimin zirvesindeyim yani.
dayanamadım bir gün üst kata çıkıp bozdum orucu. o zaman en üst kat inşaat halinde, cam çerçeve yok, tuğlalarla örülmüş ama sıva falan atılmamış daha.
neyse, koydum ekmek arası peynir domates şapur şupur götürüyorum nevaleyi.
akşam oldu oturduk sofraya. sanki oruç tutmuş gibi ezanı bekliyorum ama bu cadı fatma teyze de cam çerçeve olmadığından beni yerken görmüş ve anneme söylemiş. demiş senin kukla yukarıda bi somun ekmeği götürdü, kıtlıktan çıkmış gibi yedi bitirdi demiş.
bekliyorum sofrada ezanı; '' oku be hoca , yarın 5 dakka geç okursun'' diyorum. aç değilim anasını satim, kolpa hep.
anam çorbaları koyarken sordu; çok mu acıktın minik oğlum dedi. kurt gibi anne dedim, oruç zorluyor ama 30 günü tamamlıyacam rabbimin izniyle dedim.
hımmm demek zorluyor, istersen tutma oğlum, sağlık da çok önemli dedi.
yav ne sağlığı anne ya, erkek adam 12 yaşından sonra orucunu tutar, bana bunu siz öğrettiniz, celle calalü'ye karşı borcumuz olmasın dedim.
aslan oğlum benim dedi. o ara pat ezan okundu. aldım suyu '' allahım senin rızan için oruç tuttum, senin rızanla orucumu açıyorum vs'' diktim suyu.
dikerken şlak abim kafama vurdu.
ne oluyor lan dedim. çakallllllllllll diye gülüyor. meğer hepsi biliyormuş tutmadığımı. annem dedi; '' oğlum hadi bizi kandırıyorsun, allahı nasıl kandıracaksın, löp löp götürmüşsün ekmek arasını dedi.
kim dedi dedim. fatma teyzen dedi. babam da gülüyor. zaten rahmetlinin hiçbir şey sikinde değildi. tuzu uzatsanıza deyip döküyo çorbaya. ulan ne gündü be. ertesi gün '' niye söyledin fatma teyze '' dedim. dayanamadım kuki dedi. ba ba ba bahaneye bak ya..
karı dayanamamış...
komşumuz fatma teyze evimizin tam karşısında oturan cadı bi karı. yani benim için öyle. ramazan ayı geldikçe o aklıma gelir. sinir oluyorum kadına...
yaş 15 hacı abi, tüm aile oruç tutuyor ama ben ne ateistim, ne budist, ne de satanist, sadece dirayetsizim. aşırı dirayetsizim hem.
sevgili abim gün boyu böreklerden, mantıdan, dolmalardan falan bahsedip beni sinir ediyor. aslında şöyle bakıyorum da her şeye sinir oluyorum o dönem. ergenliğimin zirvesindeyim yani.
dayanamadım bir gün üst kata çıkıp bozdum orucu. o zaman en üst kat inşaat halinde, cam çerçeve yok, tuğlalarla örülmüş ama sıva falan atılmamış daha.
neyse, koydum ekmek arası peynir domates şapur şupur götürüyorum nevaleyi.
akşam oldu oturduk sofraya. sanki oruç tutmuş gibi ezanı bekliyorum ama bu cadı fatma teyze de cam çerçeve olmadığından beni yerken görmüş ve anneme söylemiş. demiş senin kukla yukarıda bi somun ekmeği götürdü, kıtlıktan çıkmış gibi yedi bitirdi demiş.
bekliyorum sofrada ezanı; '' oku be hoca , yarın 5 dakka geç okursun'' diyorum. aç değilim anasını satim, kolpa hep.
anam çorbaları koyarken sordu; çok mu acıktın minik oğlum dedi. kurt gibi anne dedim, oruç zorluyor ama 30 günü tamamlıyacam rabbimin izniyle dedim.
hımmm demek zorluyor, istersen tutma oğlum, sağlık da çok önemli dedi.
yav ne sağlığı anne ya, erkek adam 12 yaşından sonra orucunu tutar, bana bunu siz öğrettiniz, celle calalü'ye karşı borcumuz olmasın dedim.
aslan oğlum benim dedi. o ara pat ezan okundu. aldım suyu '' allahım senin rızan için oruç tuttum, senin rızanla orucumu açıyorum vs'' diktim suyu.
dikerken şlak abim kafama vurdu.
ne oluyor lan dedim. çakallllllllllll diye gülüyor. meğer hepsi biliyormuş tutmadığımı. annem dedi; '' oğlum hadi bizi kandırıyorsun, allahı nasıl kandıracaksın, löp löp götürmüşsün ekmek arasını dedi.
kim dedi dedim. fatma teyzen dedi. babam da gülüyor. zaten rahmetlinin hiçbir şey sikinde değildi. tuzu uzatsanıza deyip döküyo çorbaya. ulan ne gündü be. ertesi gün '' niye söyledin fatma teyze '' dedim. dayanamadım kuki dedi. ba ba ba bahaneye bak ya..
karı dayanamamış...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar