ütopya

ilk başlarda yayınlandığı saatler itibari ile izleme fırsatı bulduğum sonrasında ise pek izlemediğim ara ara denk geldiğim yarışmadır.

Ama kurretülayn elenmiş sonunda ahahahhaahahahaha. Ütopya'da hiç iş yapmayan 2 yarışmacıdan 1'i gitmiş demek ki. Geriye semih kalmış. Semih'de giderse ütopya'ya birlik beraberlik gelir bak ben diyim.

Bi de zırt pırt yeni yarışmacı geliyo ya o ne ayak la.
© copyright 2005 - 2026