bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek6
- 19 yaşında kızla yatmak8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- ilgi manyağı4
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bir şeyler söyle4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kemalist dünya24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- versuch2
- ankara nın en güzel yanı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
Hakkaten vardır arkadaşım ben bugün bunu gördüm, emin gibiyim anlatayım.
2 gündür sözlükte ağlıyorum zaten sınavım, senem, emeğim diye. Özet geçim 2.senemde derece beklerken sınavı yarıda bıraktım heyecan ve stresten. Bunu kesinlikle bir şeyle örtbas etmek istemiyorum 2 gündür kendimi yiyip bitirdim. Hep uyudum arada burada kafa dağıtmaya çalıştım olmadı. Çıldırcak gibi oldum, hani nasıl böyle hata yapabilirim kontrolümü kaybedebilirim diye. Babamın arkadaşının arabasıyla gitmiştik. Masmavi gözlü* çok da iyi bi adam aslında. Arabadan inerken doktor hanım başarılar dedi. Saat 9 bile değildi. Çardak gibi bi yerde bekledim. Uzandım falan kaç kere sınava girmişim öyle huyum yok aslında neyse sınava girdik. Arkadaş 12de ilk ygsye girdiğimde yarım saat sonra çişim geldi ona rağmen sallana sallana ben alt ettim o sınavı hem de hatırı sayılır sıralama yaptım. Bunda iyi gidiyodu çözüyodum bi anda kontrol gitti toplayamadım kalktım ayağa defalarca 12ye kadar zor dayandım sonra cin görmüş gibi kaçtım sınıftan koşarak. Din paragraflarını hatırlamıyorum böyle o sorular..hiç benlik değildi yapmalıydım. Nazar öğrenince farkedilince geçiyormu bilmem de şu an biraz daha pozitifim şu 2 gündür çarpıntı uyuma ağlama derken öldüm ben. Atlatıcam inşallah. Dua etmek lazımmış bol bol. Kadere şerre hayra hepsine inanmak lazımmış. Yanlış zamanda güzel bi ders oldu. Düzelcek inşallah.
2 gündür sözlükte ağlıyorum zaten sınavım, senem, emeğim diye. Özet geçim 2.senemde derece beklerken sınavı yarıda bıraktım heyecan ve stresten. Bunu kesinlikle bir şeyle örtbas etmek istemiyorum 2 gündür kendimi yiyip bitirdim. Hep uyudum arada burada kafa dağıtmaya çalıştım olmadı. Çıldırcak gibi oldum, hani nasıl böyle hata yapabilirim kontrolümü kaybedebilirim diye. Babamın arkadaşının arabasıyla gitmiştik. Masmavi gözlü* çok da iyi bi adam aslında. Arabadan inerken doktor hanım başarılar dedi. Saat 9 bile değildi. Çardak gibi bi yerde bekledim. Uzandım falan kaç kere sınava girmişim öyle huyum yok aslında neyse sınava girdik. Arkadaş 12de ilk ygsye girdiğimde yarım saat sonra çişim geldi ona rağmen sallana sallana ben alt ettim o sınavı hem de hatırı sayılır sıralama yaptım. Bunda iyi gidiyodu çözüyodum bi anda kontrol gitti toplayamadım kalktım ayağa defalarca 12ye kadar zor dayandım sonra cin görmüş gibi kaçtım sınıftan koşarak. Din paragraflarını hatırlamıyorum böyle o sorular..hiç benlik değildi yapmalıydım. Nazar öğrenince farkedilince geçiyormu bilmem de şu an biraz daha pozitifim şu 2 gündür çarpıntı uyuma ağlama derken öldüm ben. Atlatıcam inşallah. Dua etmek lazımmış bol bol. Kadere şerre hayra hepsine inanmak lazımmış. Yanlış zamanda güzel bi ders oldu. Düzelcek inşallah.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar