bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- helal olsun be2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ithal et2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 0 0 73
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sürekli esnemek6
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kimyon4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- iremga2
- ismail kartal16
Bundan tam 20 yıl evvel. Üç beş kişi toplanmışız. Neden toplandığımız hakkında toplum içinde mesnedi fukara bir insan olarak bir bilgim yoktu. Ama o zamanlar bile severdim böyle amaçsız ve lüzumsuz toplanmaları. Neden mi? Biraz bilgi vereyim o zaman,bu konu hakkında. Birinci sebebim, herkes benim gibi amaçsız bu hayatta öyle his ederdim berileri. ikinci sebebim biraz zaruridir. Yani biraz sakıncalı ve duyanları bu da amma anasının gözüymüş dememeleri için açıklamıyacağım. Neyse biz bir grup arkadaş toplandık bu şekil taaa 20 yıl evvel haa... Siz edin hesabını. Nasıl ve nedenini karıştırmayın. Zatı münevver görüşlerinizi kendinize saklayın. Her neden ve amaç doğrultusuna bu kadar takılıp beni ve kendınızı yıpratmayın.
içten yapılmış bir anlaşma ile toplanmışız. Maddeller ve kuralları olmayan bir anlaşma ( DiLLERiN DOĞUŞU KONUSUNA GiRMiYECEĞiM KORKMAYIN ) Ben bu hayatta avare olmuşum. O zamanlar öyleyim en azından. Herkesin kendi yanına çektiği bir dumur, bir gariban. Karar veremezdim, kendi görüşlerini paylaşamazdım. bana yap deneni yapar, yapma deneni yapmazdım. Ama gocunmazdım . itaat etmekten ta o zaman zevk alırdım vesselam. gülmeyin itaat etmek de bir erdemdir sonuçta. kendi yoksunluğunu farkında, kendine yabancı bir delikanlıydım. O zamanlar bu durum karşısında gülünç duruma düşecek davranışlar sergilemek yerine başka delikanlıların boyundurğun da yaşamak daha ilkel kalsa da, bir çözüm üretemeyecek kadar sabiydim . Kendi bağımsızılığını kazanana dek itaat etmek de benim parolam idi. Evet arkadaşlar,toplanmış yürüyoruz bir de ne görelim bir yavru kedi . yok yok bu başka konu. Bunu başka zaman şey ederim ben size. Nerede kalmıştık,toplanmış öyle mal mal taş toprak oynuyoruz. bir den bir arkadaşımız ama zeka dolu bir arkadaş bu. hadi ne oturuyoruz böyle , Ayşe teyzenin kirazları na böyle ( el hareketini hayalinizde tasvir edin ) kıp kırmızı olmuş, biraz da biz yiyelim,ama nasıl heyecanlı piç kurusu. Neyse uyduk bu piçin aklına gittik.( piç dememe bakmayın o zamanlar küfür neyin bilmem ben) dayandık duvarın dibine . haa bu AYŞE teyzenin ne koca bir kadın olduğunu anlatmadım, böyle iki metre boylarında zebellah gibi bir kadın. Bunun bir de, bir oğlu var ki düşman başına. Misafirliğe gelip beni,benim oyuncaklarımla oynatmazdı. Tahiiiiiiiiiir. seni unutmak ne mümkün çocukluğumun,jokeri . Oy tahir vahşi bayırların maralı. Neyse nerde kalmıştık dayandık duvarın dibine,duvarı zor bela tırmanıp bahçeye sızdık. tabi birer birer ağaca tırmandık . Ağaca tırmanmadım ilk ben,emir geldi can hadi tırman sıra sende , ee haliyle bende itaat ettim. Başladık ağacı yağmalamaya elimiz yüzümüz her tarafımız kırmızı ya büründü,harbiden de şu itin dediği kadar varmış dedim içimden. Birden bir kadın sesi duydum ilkten bayağı boğuk geldi ses, ya da o an ki stres ve adrenalin yüzünden ne dendiğini ben anlamadım. Bu kadın malum bildiğiniz üzere ayşe teyze idi. inin aşağıya piç kuruları , yeter sizden cektiklerim felan filan. şaşırdım bu lafa ilkten,ne demek 'yeter sizden çektiklerim' o an şimşek çaktı bu haylazlar daha öncede girmişlerdi bahçeye. neyse efenim, birden bir ses ile irkildim tahir gelmişti.elinde kocaman bir sopa.. sopayı tarif ederdim ama çok uzadı bu seferlik sopasız kalın canım. herkes kaçmış,bir başına kalmıştım düşman topraklarında. tTahir sopayı kullanmak istiyordu, gözlerinden anladım, namusuzun amacı ben paralamak belli. o an ile ilgili tek hatırladığım, tahirin koca göbeği idi.Bayılmışım,hastanede uyandım, kafamı sarmışlar. Annem başımda ağlıyor, Ayşe teyze üzgün bir şekilde canın çok yandımı yavrum diyor. yok be ayşe teyze diyorum,sabiyim daha olayı kavrayamamışım. Tahir,dediğim gibi paralamış beni. Çok sonralı onu dövdüm. bağımısızlığımıda işte o zaman kazandım. Diğer bütün çocukları dövdüm en güçlüleri, liderleri bendim artık. Şimdi ben, Tahir ve diğer piç kuruları çok derin bir örgütün başındayız. Ah, Ayşe teyze, ah kiraz ağacı,ah piç kuruları , ah Tahir ahhhh.
içten yapılmış bir anlaşma ile toplanmışız. Maddeller ve kuralları olmayan bir anlaşma ( DiLLERiN DOĞUŞU KONUSUNA GiRMiYECEĞiM KORKMAYIN ) Ben bu hayatta avare olmuşum. O zamanlar öyleyim en azından. Herkesin kendi yanına çektiği bir dumur, bir gariban. Karar veremezdim, kendi görüşlerini paylaşamazdım. bana yap deneni yapar, yapma deneni yapmazdım. Ama gocunmazdım . itaat etmekten ta o zaman zevk alırdım vesselam. gülmeyin itaat etmek de bir erdemdir sonuçta. kendi yoksunluğunu farkında, kendine yabancı bir delikanlıydım. O zamanlar bu durum karşısında gülünç duruma düşecek davranışlar sergilemek yerine başka delikanlıların boyundurğun da yaşamak daha ilkel kalsa da, bir çözüm üretemeyecek kadar sabiydim . Kendi bağımsızılığını kazanana dek itaat etmek de benim parolam idi. Evet arkadaşlar,toplanmış yürüyoruz bir de ne görelim bir yavru kedi . yok yok bu başka konu. Bunu başka zaman şey ederim ben size. Nerede kalmıştık,toplanmış öyle mal mal taş toprak oynuyoruz. bir den bir arkadaşımız ama zeka dolu bir arkadaş bu. hadi ne oturuyoruz böyle , Ayşe teyzenin kirazları na böyle ( el hareketini hayalinizde tasvir edin ) kıp kırmızı olmuş, biraz da biz yiyelim,ama nasıl heyecanlı piç kurusu. Neyse uyduk bu piçin aklına gittik.( piç dememe bakmayın o zamanlar küfür neyin bilmem ben) dayandık duvarın dibine . haa bu AYŞE teyzenin ne koca bir kadın olduğunu anlatmadım, böyle iki metre boylarında zebellah gibi bir kadın. Bunun bir de, bir oğlu var ki düşman başına. Misafirliğe gelip beni,benim oyuncaklarımla oynatmazdı. Tahiiiiiiiiiir. seni unutmak ne mümkün çocukluğumun,jokeri . Oy tahir vahşi bayırların maralı. Neyse nerde kalmıştık dayandık duvarın dibine,duvarı zor bela tırmanıp bahçeye sızdık. tabi birer birer ağaca tırmandık . Ağaca tırmanmadım ilk ben,emir geldi can hadi tırman sıra sende , ee haliyle bende itaat ettim. Başladık ağacı yağmalamaya elimiz yüzümüz her tarafımız kırmızı ya büründü,harbiden de şu itin dediği kadar varmış dedim içimden. Birden bir kadın sesi duydum ilkten bayağı boğuk geldi ses, ya da o an ki stres ve adrenalin yüzünden ne dendiğini ben anlamadım. Bu kadın malum bildiğiniz üzere ayşe teyze idi. inin aşağıya piç kuruları , yeter sizden cektiklerim felan filan. şaşırdım bu lafa ilkten,ne demek 'yeter sizden çektiklerim' o an şimşek çaktı bu haylazlar daha öncede girmişlerdi bahçeye. neyse efenim, birden bir ses ile irkildim tahir gelmişti.elinde kocaman bir sopa.. sopayı tarif ederdim ama çok uzadı bu seferlik sopasız kalın canım. herkes kaçmış,bir başına kalmıştım düşman topraklarında. tTahir sopayı kullanmak istiyordu, gözlerinden anladım, namusuzun amacı ben paralamak belli. o an ile ilgili tek hatırladığım, tahirin koca göbeği idi.Bayılmışım,hastanede uyandım, kafamı sarmışlar. Annem başımda ağlıyor, Ayşe teyze üzgün bir şekilde canın çok yandımı yavrum diyor. yok be ayşe teyze diyorum,sabiyim daha olayı kavrayamamışım. Tahir,dediğim gibi paralamış beni. Çok sonralı onu dövdüm. bağımısızlığımıda işte o zaman kazandım. Diğer bütün çocukları dövdüm en güçlüleri, liderleri bendim artık. Şimdi ben, Tahir ve diğer piç kuruları çok derin bir örgütün başındayız. Ah, Ayşe teyze, ah kiraz ağacı,ah piç kuruları , ah Tahir ahhhh.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar