bugün
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- gönül adamı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 28 haziran 20263
- thereads2
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- kemalist dünya26
- kucaklaşma günü3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- kemal kılıçdaroğlu15
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- su içmek2
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
- ankara3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
alakası olmadığı halde çarşıya mal edilmiş söylemdir. çarşının orjinal açıklaması aşağıdadır.
forza beşiktaş çarşı grubu olarak biz:
1) "Beyler" diye girmiyoruz
2) "Bayan" diye hitap etmiyoruz
3) "Adam" olanlara seslenmiyoruz
4) "Dolmuşda" ve "bayan sa" yazmıyoruz
Ama bütün bunlardan önemlisi bizler; bu toplumda yaşayan kadınların kimsenin korumasına, takibine, otobüs ayrımcılığına, biber gazına ihtiyacı olmadığı bir dünya hayal eden insanlar olarak çözümün; kas kuvveti, silah veya daha ağır cezalardan ziyade çok daha basit ve insancıl yollardan geçtiğine inanıyoruz...
-Bizler hangi gerekçeyle bir kadını gideceği yere kadar takip edebiliriz, etmeliyiz?
-Bu hakkı nasıl kendimizde görebiliriz?
-Neyin, ne gerekçeyle bekçiliğini yapıyoruz?
-Toplu taşıma araçlarının şöförlerinin tümü mü tacizci?
-Takip etmeyi planladığınız kadının kapı komşusunun tecavüzcü olma ihtimaline karşı kapısına kadar mı bırakacaksınız?
-Tecavüzcü baba, abi, koca veya sevgiliyse yatak odasına mı gireceksiniz?
-Takip etmeyi planladığınız kadın bunu fark edince neler yaşayacak aklınızın ucuna geliyor mu?
Öncelikle ve esas olarak; kadınların kollarımızın kuvvetine veya delikanlılığımıza veya takibine yani korumasına ihtiyacı yok!
Tam aksine takip, taciz ve tecavüz etmememize ihtiyacı var!
çArşı grubunun böyle bir çağrı yaptığı; böyle bir ifade ve görsel kullanmışlığı yoktur ve çArşı'nın keskin zekasına uymayan böyle bir çağrı tarafımızdan yapılmamıştır!
Herkes ineceği durakta inip işine gücüne baksın; hiçbir kadını sözle, gözle veya fiziken rahatsız etmesin yeter...
Kadınlar korunmak, kollanmak, takip edilmek değil; medenice ve özgür yaşamayı hak ederler!
çArşı grubu her daim aynı toplumda yaşadığı bireyleri incitmemeye özen göstermiştir ve göstermeye devam edecektir!
forza beşiktaş çarşı grubu olarak biz:
1) "Beyler" diye girmiyoruz
2) "Bayan" diye hitap etmiyoruz
3) "Adam" olanlara seslenmiyoruz
4) "Dolmuşda" ve "bayan sa" yazmıyoruz
Ama bütün bunlardan önemlisi bizler; bu toplumda yaşayan kadınların kimsenin korumasına, takibine, otobüs ayrımcılığına, biber gazına ihtiyacı olmadığı bir dünya hayal eden insanlar olarak çözümün; kas kuvveti, silah veya daha ağır cezalardan ziyade çok daha basit ve insancıl yollardan geçtiğine inanıyoruz...
-Bizler hangi gerekçeyle bir kadını gideceği yere kadar takip edebiliriz, etmeliyiz?
-Bu hakkı nasıl kendimizde görebiliriz?
-Neyin, ne gerekçeyle bekçiliğini yapıyoruz?
-Toplu taşıma araçlarının şöförlerinin tümü mü tacizci?
-Takip etmeyi planladığınız kadının kapı komşusunun tecavüzcü olma ihtimaline karşı kapısına kadar mı bırakacaksınız?
-Tecavüzcü baba, abi, koca veya sevgiliyse yatak odasına mı gireceksiniz?
-Takip etmeyi planladığınız kadın bunu fark edince neler yaşayacak aklınızın ucuna geliyor mu?
Öncelikle ve esas olarak; kadınların kollarımızın kuvvetine veya delikanlılığımıza veya takibine yani korumasına ihtiyacı yok!
Tam aksine takip, taciz ve tecavüz etmememize ihtiyacı var!
çArşı grubunun böyle bir çağrı yaptığı; böyle bir ifade ve görsel kullanmışlığı yoktur ve çArşı'nın keskin zekasına uymayan böyle bir çağrı tarafımızdan yapılmamıştır!
Herkes ineceği durakta inip işine gücüne baksın; hiçbir kadını sözle, gözle veya fiziken rahatsız etmesin yeter...
Kadınlar korunmak, kollanmak, takip edilmek değil; medenice ve özgür yaşamayı hak ederler!
çArşı grubu her daim aynı toplumda yaşadığı bireyleri incitmemeye özen göstermiştir ve göstermeye devam edecektir!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar