bugün
- sözlüğün aptal kaynaması8
- sözlüte karı var mı3
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- hamas3
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- vatandaş halinden memnun3
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- makarnaya sarımsak girer mi4
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- kanada3
- güney afrika5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aselsan3
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- mor semsiyeli yabanci5
- volkswagen2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- breko brek kara kuş2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- deniz baykal7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- göte giren şemsiye4
- durduk yere ağlamak3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
izlediğim en güzel dizi olmakla beraber, izlediğim en iyi dizi diye de eleştirmeyeceğim anlamına gelmez.
--spoiler--
3.sezonu komple baştan çekmesi gereken dizi, 2. sezon bombalarından sonra, 3.sezon o kadar silik geldi ki bana 4. sezonda nasıl bir af dileyecekler bilemiyorum. Düğün dernek işlerine bu kadar girmelerine gerek var mıydı? ayrıca maria'da da bir pislik olduğu çok belliydi, diziye girişinden itibaren sevmemiştim ve izlerken bu kadın kesin bir bölümü piç edecek dedim ve 3x3'ü de o piç etti. 1 ve 2. sezonlar da daha çok cinayetleri akıl fikirle çözen adam 3. bölümde akıl fikir kalmadan çözdü. hele ki irelia lı bölüm olan 2x1 beni benden almıştı. o 90 60 90 şifresi filan çok iyiydi.irelia güzeldi, mesaj sesini değiştirmesi arada bir "ahh" diye çalmasını fikir bahabında ve yapılabilmesi bahabında çok iyi bulmuştum.
2x2'den olan tazı bölümü de güzeller arasındaydı 2.sezonun. 2x3 te moriaty ile zaten yüzgöz oldular.
diyeceğim o ki 3. sezonu komple sil baştan çekmeleri gerekiyor benim açımdan. 4. sezonun bomba üstüne bomba göndermesi gerekiyor akıllarımıza fikirlerimize. tv karşısında bizde zorlanalım isterim en azından. benim için efsane olan 2. sezonu sanırım hiç bir sezondan alamayacağım. Böyle tıkandıkları zaman moriartiyi ısıtıp ısıtıp önümüze koyarlar mı diye düşünüyorum. zaten senede 3 bölüm çekiyorsunuz amk onda da konu eskikliği çekmeyiverin. kitabını hiç okumadım kitap okumayı da sevmem zaten, o yüzden konular kitaba göre mi gidiyor bilmiyorum.
--spoiler--
--spoiler--
3.sezonu komple baştan çekmesi gereken dizi, 2. sezon bombalarından sonra, 3.sezon o kadar silik geldi ki bana 4. sezonda nasıl bir af dileyecekler bilemiyorum. Düğün dernek işlerine bu kadar girmelerine gerek var mıydı? ayrıca maria'da da bir pislik olduğu çok belliydi, diziye girişinden itibaren sevmemiştim ve izlerken bu kadın kesin bir bölümü piç edecek dedim ve 3x3'ü de o piç etti. 1 ve 2. sezonlar da daha çok cinayetleri akıl fikirle çözen adam 3. bölümde akıl fikir kalmadan çözdü. hele ki irelia lı bölüm olan 2x1 beni benden almıştı. o 90 60 90 şifresi filan çok iyiydi.irelia güzeldi, mesaj sesini değiştirmesi arada bir "ahh" diye çalmasını fikir bahabında ve yapılabilmesi bahabında çok iyi bulmuştum.
2x2'den olan tazı bölümü de güzeller arasındaydı 2.sezonun. 2x3 te moriaty ile zaten yüzgöz oldular.
diyeceğim o ki 3. sezonu komple sil baştan çekmeleri gerekiyor benim açımdan. 4. sezonun bomba üstüne bomba göndermesi gerekiyor akıllarımıza fikirlerimize. tv karşısında bizde zorlanalım isterim en azından. benim için efsane olan 2. sezonu sanırım hiç bir sezondan alamayacağım. Böyle tıkandıkları zaman moriartiyi ısıtıp ısıtıp önümüze koyarlar mı diye düşünüyorum. zaten senede 3 bölüm çekiyorsunuz amk onda da konu eskikliği çekmeyiverin. kitabını hiç okumadım kitap okumayı da sevmem zaten, o yüzden konular kitaba göre mi gidiyor bilmiyorum.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar