autocad

auto falan değildir, bildiğin bilgisayarda, elle çizim yapar gibi tek tek her şeyi çizmektir.* fakat her sistemler uyumlu dosya uzantıları ve piyasadaki ilk program olma özelliğinden dolayı en iyisidir. autodesk'in diğer yazılımları ile sorunsuz uyum içinde çalışır.

(bkz: revit)
(bkz: 3ds max)
© copyright 2005 - 2026