bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
the barz ın müneccim olması diye başlık açmıştım modlarımız uygun görmemişler başlık nick altıma taşındığı için buradan devam ediyorum!
bakalım geçen hafta ne yazmışım!
özetle bu hafta yandaş medyada "cemaatin bankası batıyor" haberleri sıklıkla yer alacak demişim!
(bkz: yandaş medya/#25670430)
şimdi haberlere bakalım!
Bank Asyada büyük zarar!
http://www.sabah.com.tr/e...1/bank-asyada-buyuk-zarar
Bank Asyanın 301 milyon liralık zararı sürdürülemez!
http://haber.stargazete.c...yarisi-eridi/haber-965007
http://www.turkiyegazetes...om.tr/ekonomi/204579.aspx
Bank Asya'da büyük zarar!
http://www.yenisafak.com....asyada-buyuk-zarar-701607
BANK'A GiTTi ASYA'SI KALDI
akşam gazetesi sonra bu haberi silmiş ama çeşitli sitelerden ulaşılabiliyor!
http://www.akparti.org.tr...aporlari/tarih/2014-11-12
***
allah insana düşmanın bile hayırlısını versin derler ya çok doğru bi söz!
emin çölaşan cemaatle defalarca davalık olmuştur.
o bile bugünkü yazısında devlet banka batırmamalı, yandaş basın buna çanak tutmamalı, çıkan işçilere yazık diye yorumda bulunuyor.
Bunlar ise kendilerinden olmayanlar ölse umurlarında değil!
http://sozcu.com.tr/2014/...ka-batiran-devlet-646352/
daha önce bu konuda birkaç kez yazmıştım
(bkz: cemaat akp çatışması/#22409551) 31.12.2013
(bkz: algı savaşları/#22563766) 15.01.2014
(bkz: algı savaşları/#22563779) 15.01.2014
(bkz: bank asya nın batması/#22608377) 20.01.2014
(bkz: kamuoyu oluşturma/#25084862)09.09.2014
(bkz: 10 eylül 2014 bddk açıklaması/#25121793) 12.09.2014
(bkz: 10 eylül 2014 bddk açıklaması/#25121905) 12.09.2014
19.03.2013 te rte ile cemaatin arasının açılmaya başladığını yazmaya başladığım an ak kardeşlerimiz ve şakirt kardeşlerimiz yok öyle bir şey nifak sokmayın diye yazıyorlardı!
zaman beni haklı çıkardı.
(bkz: rte nin öcalan ile gülen arasında kalması/#19049200)
(bkz: cemaat ile hükümetin arasının açılması/#20698663) 29.07.2013
bakalım geçen hafta ne yazmışım!
özetle bu hafta yandaş medyada "cemaatin bankası batıyor" haberleri sıklıkla yer alacak demişim!
(bkz: yandaş medya/#25670430)
şimdi haberlere bakalım!
Bank Asyada büyük zarar!
http://www.sabah.com.tr/e...1/bank-asyada-buyuk-zarar
Bank Asyanın 301 milyon liralık zararı sürdürülemez!
http://haber.stargazete.c...yarisi-eridi/haber-965007
http://www.turkiyegazetes...om.tr/ekonomi/204579.aspx
Bank Asya'da büyük zarar!
http://www.yenisafak.com....asyada-buyuk-zarar-701607
BANK'A GiTTi ASYA'SI KALDI
akşam gazetesi sonra bu haberi silmiş ama çeşitli sitelerden ulaşılabiliyor!
http://www.akparti.org.tr...aporlari/tarih/2014-11-12
***
allah insana düşmanın bile hayırlısını versin derler ya çok doğru bi söz!
emin çölaşan cemaatle defalarca davalık olmuştur.
o bile bugünkü yazısında devlet banka batırmamalı, yandaş basın buna çanak tutmamalı, çıkan işçilere yazık diye yorumda bulunuyor.
Bunlar ise kendilerinden olmayanlar ölse umurlarında değil!
http://sozcu.com.tr/2014/...ka-batiran-devlet-646352/
daha önce bu konuda birkaç kez yazmıştım
(bkz: cemaat akp çatışması/#22409551) 31.12.2013
(bkz: algı savaşları/#22563766) 15.01.2014
(bkz: algı savaşları/#22563779) 15.01.2014
(bkz: bank asya nın batması/#22608377) 20.01.2014
(bkz: kamuoyu oluşturma/#25084862)09.09.2014
(bkz: 10 eylül 2014 bddk açıklaması/#25121793) 12.09.2014
(bkz: 10 eylül 2014 bddk açıklaması/#25121905) 12.09.2014
19.03.2013 te rte ile cemaatin arasının açılmaya başladığını yazmaya başladığım an ak kardeşlerimiz ve şakirt kardeşlerimiz yok öyle bir şey nifak sokmayın diye yazıyorlardı!
zaman beni haklı çıkardı.
(bkz: rte nin öcalan ile gülen arasında kalması/#19049200)
(bkz: cemaat ile hükümetin arasının açılması/#20698663) 29.07.2013
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar