bugün
- 33 yaşında olmak4
- genç görünmeye çalışmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sıcaktan ağlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- whynot2
- deniz göktaş4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bir şeyin adını koyamamak2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- hootsuite2
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlüğün kırbacı3
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- meksikalı batman2
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- erkekler neden erken ölür4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- günün şiiri6
- 1 kilometrelik gökdelen2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- sophia osako3
- true'nun çaylak olması16
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- owner of a lonely heart2
(bkz: 10 eylül 2014 bddk açıklaması/#25121793) girinin devamı...
Gerçi bddk napsın diyebilirsiniz?
Ardı ardına rte, içişleri bakanı Efkan ala, thy yönetim kurulu başkanı hamdi topçu, gelir idaresi başkanlığı, T. ziraat bankası açıklamaları ile bankacılık kanunu pas pas ederken, alenen suç işlerken, mahkeme kararını takmayıp ak sarayı inşaat eden zihniyete karşı koymaya gücü nasıl yetebilir diyebilirsiniz!
Siz de haklısınız!
(Ayrıntılar için http://haber.rotahaber.co...dir-bank-asya_486248.html )
***
işte bu nedenlerle devletin düzenleyici rolünü üstlenen kurumları özerk olmalıdır!
olmalıdır ki piyasa serbest rekabet koşullarında işlesin!
düzenleyici kuruluş düzenleme görevini layıkıyla yapsın!
hükumet iktisadi kuruluşlara keyfi yaptırımlarda bulunmasın!
***
anlıyoruz aranızda bir savaş var!
bu savaş bankada çalışan 5.000 küsur kişi dışarda bırakılarak yapılamaz mıydı?
Hadi diyelim ki aşağı yukarı 20.000 kişinin ekonomik olarak zor duruma düşmesi umrunuzda değil!
Düşünmez misiniz ki ülkede bir bankanın devlet eliyle batırılması ülkeyi olumsuz etkiler!
Ekonomik büyüme için cari açık verdiğimiz!
Cari açığı dış kaynakla finanse ettiğimiz dönemde,
Dış yatırımcıyı ürkütmek olsa olsa ak zekanın ürünüdür!
Batan bankanın ülke kredi notunu etkileyeceğini bunun da borçlanma maliyetini yükselteceğini hiç mi aklınıza gelmez!
Daha geçende fuat avni adlı twitter hesabının 10 bankaya el konulacak açıklaması doların ateşini yükseltti!
Adamlar boşuna demiyorlar kırılgan 5li içindeki en kırılganı türkiye diye!
(konuya ilişkin bir yazı için http://www.radikal.com.tr...acilik_arenasinda-1211812)
Buna rağmen ağacı yakmak için ormanı yakmayı nasıl göze alırsınız? Ki siz de o ormandasınız!
Orman yanarsa siz de yanarsınız!
***
ekonomiden anlamıyorsunuz bari anlayanlara kulak verin!
ali babacan'ın açıklamasına dikkat edelim:
hukuk devleti olmadan güçlü ekonomi olmaz!
http://sozcu.com.tr/2014/...acana-kosk-vetosu-592406/
Hukuk güvenliği yatırımcı girişi için önemli
http://www.insaatyatirim....i-girisi-icin-onemli.html
hukuki güvenlik yatırımlar için olmazsa olmaz niteliğinde bulunmaktadır. Hukuk olmadan 25 bin dolarlık gelir mümkün olamaz!
http://www.dunya.com/baba...n-dolar-hayal-224276h.htm
MHP Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan, Batırma girişimleri Bank Asya ile sınırlı kalmaz, yapılan hukuksuzluklar 2001 krizinden daha büyük bir krize neden olur.
http://m2.samanyoluhaber....rmesi-haberi-1061294.html
Eski HSBC Türkiye CEOsu Piraye Antika, Bank Asya'ya reva görülen muamele, 2002'den beri süregelen bankacılık reformuna ciddi darbe vurdu. Bugün her banka bana da olursa diye düşünmeli dedi. Antika, "Cemaatin bankası olduğu biliniyorsa yani hukuki olmayan ortaklık yapısı vardıysa neden lisans verildi" diye sordu.
http://www.yenidonem.com/...ank-asya-degerlendirmesi/
***
bazıları oh yesinler birbirlerini diyebilir!
Haksız ve keyfi uygulamalarla canımız yandığı zaman mı anlayacağız?
Adalet herkese lazım!
Gerçi bddk napsın diyebilirsiniz?
Ardı ardına rte, içişleri bakanı Efkan ala, thy yönetim kurulu başkanı hamdi topçu, gelir idaresi başkanlığı, T. ziraat bankası açıklamaları ile bankacılık kanunu pas pas ederken, alenen suç işlerken, mahkeme kararını takmayıp ak sarayı inşaat eden zihniyete karşı koymaya gücü nasıl yetebilir diyebilirsiniz!
Siz de haklısınız!
(Ayrıntılar için http://haber.rotahaber.co...dir-bank-asya_486248.html )
***
işte bu nedenlerle devletin düzenleyici rolünü üstlenen kurumları özerk olmalıdır!
olmalıdır ki piyasa serbest rekabet koşullarında işlesin!
düzenleyici kuruluş düzenleme görevini layıkıyla yapsın!
hükumet iktisadi kuruluşlara keyfi yaptırımlarda bulunmasın!
***
anlıyoruz aranızda bir savaş var!
bu savaş bankada çalışan 5.000 küsur kişi dışarda bırakılarak yapılamaz mıydı?
Hadi diyelim ki aşağı yukarı 20.000 kişinin ekonomik olarak zor duruma düşmesi umrunuzda değil!
Düşünmez misiniz ki ülkede bir bankanın devlet eliyle batırılması ülkeyi olumsuz etkiler!
Ekonomik büyüme için cari açık verdiğimiz!
Cari açığı dış kaynakla finanse ettiğimiz dönemde,
Dış yatırımcıyı ürkütmek olsa olsa ak zekanın ürünüdür!
Batan bankanın ülke kredi notunu etkileyeceğini bunun da borçlanma maliyetini yükselteceğini hiç mi aklınıza gelmez!
Daha geçende fuat avni adlı twitter hesabının 10 bankaya el konulacak açıklaması doların ateşini yükseltti!
Adamlar boşuna demiyorlar kırılgan 5li içindeki en kırılganı türkiye diye!
(konuya ilişkin bir yazı için http://www.radikal.com.tr...acilik_arenasinda-1211812)
Buna rağmen ağacı yakmak için ormanı yakmayı nasıl göze alırsınız? Ki siz de o ormandasınız!
Orman yanarsa siz de yanarsınız!
***
ekonomiden anlamıyorsunuz bari anlayanlara kulak verin!
ali babacan'ın açıklamasına dikkat edelim:
hukuk devleti olmadan güçlü ekonomi olmaz!
http://sozcu.com.tr/2014/...acana-kosk-vetosu-592406/
Hukuk güvenliği yatırımcı girişi için önemli
http://www.insaatyatirim....i-girisi-icin-onemli.html
hukuki güvenlik yatırımlar için olmazsa olmaz niteliğinde bulunmaktadır. Hukuk olmadan 25 bin dolarlık gelir mümkün olamaz!
http://www.dunya.com/baba...n-dolar-hayal-224276h.htm
MHP Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan, Batırma girişimleri Bank Asya ile sınırlı kalmaz, yapılan hukuksuzluklar 2001 krizinden daha büyük bir krize neden olur.
http://m2.samanyoluhaber....rmesi-haberi-1061294.html
Eski HSBC Türkiye CEOsu Piraye Antika, Bank Asya'ya reva görülen muamele, 2002'den beri süregelen bankacılık reformuna ciddi darbe vurdu. Bugün her banka bana da olursa diye düşünmeli dedi. Antika, "Cemaatin bankası olduğu biliniyorsa yani hukuki olmayan ortaklık yapısı vardıysa neden lisans verildi" diye sordu.
http://www.yenidonem.com/...ank-asya-degerlendirmesi/
***
bazıları oh yesinler birbirlerini diyebilir!
Haksız ve keyfi uygulamalarla canımız yandığı zaman mı anlayacağız?
Adalet herkese lazım!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar