bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- öldükten sonra bana ne olacak4
- erkekler neden erken ölür4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- owner of a lonely heart2
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- içtim şarabı13
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- kadir inanır22
- cilveli dişi yazar botu2
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ellerim bos gonlum hos2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- düşün ki o bunu okuyor16
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- venezuella depremi3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- büstiyer2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
akp en iyi savunma hücumdur taktiğine döndü!
tüm gücü ile cemaate yüklenmeye başladı!
enteresandır ben "bankacılık sektörü güvene dayalı bir sektördür. herhangi bir banka hakkındaki iddia tüm bankaların müşterilerini etkiler bu paniğe yol açabilir! ekonomi genel olarak kötü etkilenebilir" diyordum ama akp cemaatin bankası üzerine kılıçları çekti.
son birkaç günün haberleri aşağıda.
bankanın genel müdürü'nün kara para aklama davasına karıştığı haberi!
http://www.haber7.com/gun...arasini-bank-asya-aklamis
http://www.sabah.com.tr/G...arasini-mudur-beyazlatmis
e sormazlar mı adama? bu adam bu haberde bahsi geçen konu olay üzerine daha yıllarca bddk'da çalışmış!
o zaman bir şey dememişsiniz!
sonrasında bankaya genel müdür yardımcısı, genel müdür, yönetim kurulu üyesi olmuş. bu süreçlerin her birinde yasalar gereği bddk'dan izin alınmış!
bir şey dememişsiniz!
şimdi bu haberler ne alaka?
neyse devam edelim.
bankanın piyasadan usd toplayıp 2 milyar usd değerinde vurgun yaptığı iddiası!
önce haberi:
17 Aralık'ta başlayan rüşvet ve yolsuzluk soruşturmasının ekonomik boyutu ile ilgili çok önemli bilgilere ulaşıldı.Sadece cemaatin Bankası bu krizde 2 milyar dolar kazanç elde ettiğide (de yi bile ayıramamış salaklar!) iddialar arasında yer alıyor.
http://www.ahaber.com.tr/...-2-milyar-dolarlik-vurgun
http://www.haber10.com/haber/461235/
telekinezi iddiası kadar komik habere cevabı uğur gürses versin!
--- alıntı ----
Hafta sonu da bir katılım bankasının tüm varlıkları ile döviz aldığı ve 2 milyar dolar kazanç sağladığı iddiası kimi yayın organlarında dile getirildi. Operasyonların başladığı 17 Aralık tarihinden Cuma günü kapanışa kadar olan 10 günde dolar kuru yüzde 6 arttı. iddianın maddi sonucu olan "2 milyar dolarlık kazancın" sağlanabilmesi için bir kurumun satın almış olması gereken döviz miktarı tam olarak 34 milyar dolar. Oysaki adı geçen bankanın toplam bilanço büyüklüğü 15 milyar dolar. Bunun da kredi benzeri kullandırıldığı hesaba katılırsa ne bu kazancı sağlayacak bilançosu, ne de kaynağı var demektir. Ama bu matematiği bile yapmayan, yapamayanlar için "2 milyar dolarlık kazanç" hemen satın alınabilecek bir dedikodu. Bu furyaya, içişleri Bakanı Efkan Ala da katıldı; "Kurulmak istenen bu tuzak öncesinde kim dolar satın aldı? Bunu açıklayacağız" dedi.
--- alıntı ----
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25467104.asp
çeşitli internet sitelerinde ve gazetelerde yukarıdaki habere atıfta bulunularak vatandaşın parasını bankadan çektiği iddialarına yer veriliyor!
http://www.takvim.com.tr/.../12/29/bank-asyaya-boykot
http://www.migmedya.com/2...ya-katilim-felc-oldu.html
http://www.dinihaberler.c...ank-asya-dan-cekiyor.html
son olarak bankanın kara para aklamasının son anda önlendiğine ilişkin haber!
http://www.ahaber.com.tr/...erasyonu-son-anda-onlendi
bankaya inceleme yapılacağına ilişkin haberler!
http://www.millihaber.com...k-Asyaya-sok-inceleme.php
bank asya'nın cevabı:
http://www.kap.gov.tr/bil...rim-detayi.aspx?id=327362
http://www.kap.gov.tr/bil...rim-detayi.aspx?id=328831
bi aralar gezi parkı olaylarında bile "borsa düşüyor" diye hükümeti savunanlar vardı.
nerede o yavşaklar!
hükümet eliyle başlatılan operasyonlarla son 15 günde bankanın hisse senedi (asyab) 2'den 1,50'ye geriledi!
şimdi hükümeti eleştirmeyi götünüz yiyecek mi?
bu arada akp bindiği dalı kesiyor!
herhangi bir kişi/kurum olası bir savaşta tüm kozlarını ilk elden oynar mı?
daha çok kasetler çıkacak! demedi demeyin!
tüm gücü ile cemaate yüklenmeye başladı!
enteresandır ben "bankacılık sektörü güvene dayalı bir sektördür. herhangi bir banka hakkındaki iddia tüm bankaların müşterilerini etkiler bu paniğe yol açabilir! ekonomi genel olarak kötü etkilenebilir" diyordum ama akp cemaatin bankası üzerine kılıçları çekti.
son birkaç günün haberleri aşağıda.
bankanın genel müdürü'nün kara para aklama davasına karıştığı haberi!
http://www.haber7.com/gun...arasini-bank-asya-aklamis
http://www.sabah.com.tr/G...arasini-mudur-beyazlatmis
e sormazlar mı adama? bu adam bu haberde bahsi geçen konu olay üzerine daha yıllarca bddk'da çalışmış!
o zaman bir şey dememişsiniz!
sonrasında bankaya genel müdür yardımcısı, genel müdür, yönetim kurulu üyesi olmuş. bu süreçlerin her birinde yasalar gereği bddk'dan izin alınmış!
bir şey dememişsiniz!
şimdi bu haberler ne alaka?
neyse devam edelim.
bankanın piyasadan usd toplayıp 2 milyar usd değerinde vurgun yaptığı iddiası!
önce haberi:
17 Aralık'ta başlayan rüşvet ve yolsuzluk soruşturmasının ekonomik boyutu ile ilgili çok önemli bilgilere ulaşıldı.Sadece cemaatin Bankası bu krizde 2 milyar dolar kazanç elde ettiğide (de yi bile ayıramamış salaklar!) iddialar arasında yer alıyor.
http://www.ahaber.com.tr/...-2-milyar-dolarlik-vurgun
http://www.haber10.com/haber/461235/
telekinezi iddiası kadar komik habere cevabı uğur gürses versin!
--- alıntı ----
Hafta sonu da bir katılım bankasının tüm varlıkları ile döviz aldığı ve 2 milyar dolar kazanç sağladığı iddiası kimi yayın organlarında dile getirildi. Operasyonların başladığı 17 Aralık tarihinden Cuma günü kapanışa kadar olan 10 günde dolar kuru yüzde 6 arttı. iddianın maddi sonucu olan "2 milyar dolarlık kazancın" sağlanabilmesi için bir kurumun satın almış olması gereken döviz miktarı tam olarak 34 milyar dolar. Oysaki adı geçen bankanın toplam bilanço büyüklüğü 15 milyar dolar. Bunun da kredi benzeri kullandırıldığı hesaba katılırsa ne bu kazancı sağlayacak bilançosu, ne de kaynağı var demektir. Ama bu matematiği bile yapmayan, yapamayanlar için "2 milyar dolarlık kazanç" hemen satın alınabilecek bir dedikodu. Bu furyaya, içişleri Bakanı Efkan Ala da katıldı; "Kurulmak istenen bu tuzak öncesinde kim dolar satın aldı? Bunu açıklayacağız" dedi.
--- alıntı ----
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25467104.asp
çeşitli internet sitelerinde ve gazetelerde yukarıdaki habere atıfta bulunularak vatandaşın parasını bankadan çektiği iddialarına yer veriliyor!
http://www.takvim.com.tr/.../12/29/bank-asyaya-boykot
http://www.migmedya.com/2...ya-katilim-felc-oldu.html
http://www.dinihaberler.c...ank-asya-dan-cekiyor.html
son olarak bankanın kara para aklamasının son anda önlendiğine ilişkin haber!
http://www.ahaber.com.tr/...erasyonu-son-anda-onlendi
bankaya inceleme yapılacağına ilişkin haberler!
http://www.millihaber.com...k-Asyaya-sok-inceleme.php
bank asya'nın cevabı:
http://www.kap.gov.tr/bil...rim-detayi.aspx?id=327362
http://www.kap.gov.tr/bil...rim-detayi.aspx?id=328831
bi aralar gezi parkı olaylarında bile "borsa düşüyor" diye hükümeti savunanlar vardı.
nerede o yavşaklar!
hükümet eliyle başlatılan operasyonlarla son 15 günde bankanın hisse senedi (asyab) 2'den 1,50'ye geriledi!
şimdi hükümeti eleştirmeyi götünüz yiyecek mi?
bu arada akp bindiği dalı kesiyor!
herhangi bir kişi/kurum olası bir savaşta tüm kozlarını ilk elden oynar mı?
daha çok kasetler çıkacak! demedi demeyin!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar