bugün

autocad

3d çizim yapmaya yarayan bi program.
görsel
ben bu resmi bu başlığa attığımı hatırlıyorum ama bulamadım şimdi. her neyse, bir otoket çizimi, bana ait. ne sandınız oluum?

edit büdüt: bardak olmamış, bahane bulanı sikerum.
© copyright 2005 - 2026