bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- hayatını kaybetmek3
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- göte giren şemsiye4
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ciguli kral7
- frt2
- kadir inanır'ın vefatı7
- kitap alıntıları2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- japonya8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- deniz göktaş5
- kolombiya6
yaklaşık 8 ay önce bir adet temiz 2. el olarak siyah olanından aldım (16GB). ondan önce samsung galaxy s3 kullanıyordum. hem ios tecrübesi edinmek, hemde çokta stabil olmayan android işletim sisteminden kurtulmak istemiştim. cihaz yanlış hatırlamıyorsam 7.1'le gelmişti bana. s3'ten sonra alışmak biraz zor oldu tabi, klavyesi olsun işletim sistemi olsun. ayrıca şarjı s3'ten nerdeyse 2 kat hızlı bitiyodu. derken problemler arka arkaya gelmeye başladı;
önce wifi ara ara kopmaya başladı, sonra mesafe sıkıntısı oldu (içeri odaya gidince çekmemeler vs), en sonda soluk gri wifi'ı tecrübe etmiş bulundum.
cep telefonunu soluk wifi'lı olarak kullanınca şarjımın aktif kullanımda 2-3 saat içinde tükendiğini gözlemledim. hatta çok can sıkıcı bi hal almaya başlayınca internetten bir adet batarya ve tamir seti sipariş edip youtube'dan bulduğum videoya bakarak bataryayı değiştirdim ama sonuç ne oldu? tabiki pil performansında bir artış yaşanmadı. bende bu batarya ömrünü bozulan wifi modülüyle ilişkilendirdim. ayrıca o haldeyken ayarlar kısmında bazı sekmelere gecikmeli olarak giriyodu (kişisel erişim noktası, mobil veri sekmesi vs)
googleda araatınca binlerce kişinin bu durumdan muzdarip olduğunu görüp, unofficial yöntemleri okudum. bu yöntemlerden en etkili olanları cep telefonunun üst kısmını fön makinesiyle sıcaklık uyarısı alana kadar ısıtıp, ardından poşede sarılı biçimde buzluğa atmaktı. fön makinesi olayında herhangi bir sıkıntı olmayacağı söylensede, mantıklı düşününce dışının çelik ve cam olması eyvallah ama içinde plastik aksamlar olduğunu biliyodum. bende sadece buzluğa koymayı uygun buldum.
kapalı olarak koyduğum cep telefonumu 15 dakka sonra buzluktan alınca wifi simgesinin geldiğini ve ağları gördüğünü farkettim. fakat ağları görmesi sadece 5 dakika sürdü. fakat wifi soluk gri halde değildi. bi reset atayım belki düzelir diye düşünüp reseti atar atmaz wifi simgesinin yeniden soluk gri olduğunu gözlemledim. buzdolabı işlemini tekrar yaptığımda elimde wifi simgesi açık durumda, ağları görmeyen ve yeniden başlatamadığım bir telefonum vardı.
bu şekilde bir süre kullandığımda batarya ömrünün normal seviyeye döndüğünü farkettim. böyle kullanırım ben bunu diye düşünüp pek fazla kurcalamadım devamında fakat bir süre sonra wifi gerçekten can sıkıcı bir hal aldı. devamlı mobil veri kullanmak zorundaydım ve internet pakedimi zorluyordu bu durum ve ben olayın daha çok yazılımsal olduğunu düşünüyodum. (çünkü donanımsal olsa 5 dakika sağlıklı bir şekilde çalışıp, 5 dakika sonra ağları kaybetmesi, yeniden başlatınca griye dönmesi saçma geldi bana)
tüm bunlar olurken cihazda 7.1.2 yüklüydü. hatta bu olaylar muhtemelen 7.1.2 den sonra başıma gelmişti. ios 8 haberleri dönmeye başlayınca "acaba?" dedim, sorun çözülürmüydü yüklesem? derken 8.0 gm developer versiyonunu indirip kurdum. büyük bi heyecanla beklerken açıldığında wifi'ın gri olduğunu görünce tüm hevesim kaçtı, nerdeyse duvara fırlatcaktım cihazı.
o an elimde bozuk wifi'lı ios 8 yüzünden kasan ve alışkın olmadığım yeni özellikleriyle duran bir telefon vardı ve o an fön makinesi tutmaya karar verdim zaten ya yok pahasına bir telefoncuya satcaktım yada birine hediye etcektim.
telefonu ahşap bir zemin üzerine kılıfsız olarak koyup ön kamerasının olduğu yere fön makinesi tuttum telefon açık vaziyetteyken. 4-5 dakika geçtikten sonra telefon çaldı, reddetmek için üst tuşa basınca parmağım yandı hatta o kadar ısınmış. 2-3 dakika sonra "bu iphone soğumadan çalışmayacak" tarzı bi uyarı aldım ve telefon kapandı. alt tarafı biraz daha soğuk olduğu için ordan tutup yumuşak gözlük kılıfı içinde buzluğa attım. 15 dakika durduktan sonra çıkardım ve açtım. pek ümitli değildim hatta nasılsa olmayacak filan diye düşünürken wifi'ı açtım 10-15 dakika gözlemledim ve çevredeki wireless ağlarını buluyodu. hatta ertesi gün kalktığımda durum değişmemişti. son 2 haftadır herhangi bi kopma - görmeme yaşamadım. bu durumdan muzdarip olan arkadaşlar gönül rahatlığıyla deneyebilirler bu yöntemi. gidipte wifi modülü, anteni filan değiştirmeyin derim.
(bkz: buda böyle bir anımdı)
edit: 7.1.2'yi internetten indirip telefonumu downgrade ettim ve şu an hiç bir problem olmadan kullanıyorum. ios 8 baya bir kastırmıştı.
önce wifi ara ara kopmaya başladı, sonra mesafe sıkıntısı oldu (içeri odaya gidince çekmemeler vs), en sonda soluk gri wifi'ı tecrübe etmiş bulundum.
cep telefonunu soluk wifi'lı olarak kullanınca şarjımın aktif kullanımda 2-3 saat içinde tükendiğini gözlemledim. hatta çok can sıkıcı bi hal almaya başlayınca internetten bir adet batarya ve tamir seti sipariş edip youtube'dan bulduğum videoya bakarak bataryayı değiştirdim ama sonuç ne oldu? tabiki pil performansında bir artış yaşanmadı. bende bu batarya ömrünü bozulan wifi modülüyle ilişkilendirdim. ayrıca o haldeyken ayarlar kısmında bazı sekmelere gecikmeli olarak giriyodu (kişisel erişim noktası, mobil veri sekmesi vs)
googleda araatınca binlerce kişinin bu durumdan muzdarip olduğunu görüp, unofficial yöntemleri okudum. bu yöntemlerden en etkili olanları cep telefonunun üst kısmını fön makinesiyle sıcaklık uyarısı alana kadar ısıtıp, ardından poşede sarılı biçimde buzluğa atmaktı. fön makinesi olayında herhangi bir sıkıntı olmayacağı söylensede, mantıklı düşününce dışının çelik ve cam olması eyvallah ama içinde plastik aksamlar olduğunu biliyodum. bende sadece buzluğa koymayı uygun buldum.
kapalı olarak koyduğum cep telefonumu 15 dakka sonra buzluktan alınca wifi simgesinin geldiğini ve ağları gördüğünü farkettim. fakat ağları görmesi sadece 5 dakika sürdü. fakat wifi soluk gri halde değildi. bi reset atayım belki düzelir diye düşünüp reseti atar atmaz wifi simgesinin yeniden soluk gri olduğunu gözlemledim. buzdolabı işlemini tekrar yaptığımda elimde wifi simgesi açık durumda, ağları görmeyen ve yeniden başlatamadığım bir telefonum vardı.
bu şekilde bir süre kullandığımda batarya ömrünün normal seviyeye döndüğünü farkettim. böyle kullanırım ben bunu diye düşünüp pek fazla kurcalamadım devamında fakat bir süre sonra wifi gerçekten can sıkıcı bir hal aldı. devamlı mobil veri kullanmak zorundaydım ve internet pakedimi zorluyordu bu durum ve ben olayın daha çok yazılımsal olduğunu düşünüyodum. (çünkü donanımsal olsa 5 dakika sağlıklı bir şekilde çalışıp, 5 dakika sonra ağları kaybetmesi, yeniden başlatınca griye dönmesi saçma geldi bana)
tüm bunlar olurken cihazda 7.1.2 yüklüydü. hatta bu olaylar muhtemelen 7.1.2 den sonra başıma gelmişti. ios 8 haberleri dönmeye başlayınca "acaba?" dedim, sorun çözülürmüydü yüklesem? derken 8.0 gm developer versiyonunu indirip kurdum. büyük bi heyecanla beklerken açıldığında wifi'ın gri olduğunu görünce tüm hevesim kaçtı, nerdeyse duvara fırlatcaktım cihazı.
o an elimde bozuk wifi'lı ios 8 yüzünden kasan ve alışkın olmadığım yeni özellikleriyle duran bir telefon vardı ve o an fön makinesi tutmaya karar verdim zaten ya yok pahasına bir telefoncuya satcaktım yada birine hediye etcektim.
telefonu ahşap bir zemin üzerine kılıfsız olarak koyup ön kamerasının olduğu yere fön makinesi tuttum telefon açık vaziyetteyken. 4-5 dakika geçtikten sonra telefon çaldı, reddetmek için üst tuşa basınca parmağım yandı hatta o kadar ısınmış. 2-3 dakika sonra "bu iphone soğumadan çalışmayacak" tarzı bi uyarı aldım ve telefon kapandı. alt tarafı biraz daha soğuk olduğu için ordan tutup yumuşak gözlük kılıfı içinde buzluğa attım. 15 dakika durduktan sonra çıkardım ve açtım. pek ümitli değildim hatta nasılsa olmayacak filan diye düşünürken wifi'ı açtım 10-15 dakika gözlemledim ve çevredeki wireless ağlarını buluyodu. hatta ertesi gün kalktığımda durum değişmemişti. son 2 haftadır herhangi bi kopma - görmeme yaşamadım. bu durumdan muzdarip olan arkadaşlar gönül rahatlığıyla deneyebilirler bu yöntemi. gidipte wifi modülü, anteni filan değiştirmeyin derim.
(bkz: buda böyle bir anımdı)
edit: 7.1.2'yi internetten indirip telefonumu downgrade ettim ve şu an hiç bir problem olmadan kullanıyorum. ios 8 baya bir kastırmıştı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar