ankara

3 sene önce gittiğim şehir. Gerçekten mükemmeldir. Hele beypazarı çok güzeldir. Beypazarında bir öğretmen lisesinin yurdunda kalmıştık. Gidip görülesidir.
© copyright 2005 - 2026