ankara

allah ve melih gökçek'in ortak işbirliği ile yarın yine sokakları göl gibi olan bir ankara'ya uyanacağız.

melih gökçek ankara'da deniz olmadığını bildiği için, deniz özlemimizi sokaklara bakarak gidermemizi istiyor arkadaşlar.

ayrıca herkes çeşme suyu diyor sürekli. ben herhangi bir sorunla karşılaşmadım, sokullu- çetin emeç- hürriyet taraflarındayım. açtım suyu uzun uzun baktım, içtim, hatta kokladım ama her zamanki gibi. ilginç. ama böyle yazılınca insan huylanıyor yine, çeşme suyu kullanamıyor.
© copyright 2005 - 2026